ssstquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
niet om je topic te verpesten ofzo maar dat is een touch screen beeldscherm.
Weet ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
wat nou niet om topic te verpesten? ga gewoon weg als je niks toe te voegen heb jonge hee schooier! ga lekker zielig alleen in een hoekje staan van de discoooo en een beetje chicks kijken met je hoofd! sukkel man je bent nepquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
huiliequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat nou niet om topic te verpesten? ga gewoon weg als je niks toe te voegen heb jonge hee schooier! ga lekker zielig alleen in een hoekje staan van de discoooo en een beetje chicks kijken met je hoofd! sukkel man je bent nep
zei laatst nog tegen iemand: he, optieven van m'n scherm.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:15 schreef Fatty het volgende:
Laatste die dat hier probeerde heb ik hardhandig de kamer uit gewerkt...
Kortom: eensch met klacht !
iPhone..quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
Al die vuilakken die steeds met hun worstenvingers aan het scherm van hun iPhone zitten.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zei laatst nog tegen iemand: he, optieven van m'n scherm.
wat doet ie, expres ammal handen erop zetten
pomper op oog gegeven.
Hele mooie redenering.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
iPhone..Wat een triest apparaat.
gewoon consequent met lineaal op hun vingers meppen als ze dat doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
Heel irritant inderdaad. Als je met 2 personen achter 1 beeldscherm zit en dat ze dan dingen gaan aanwijzen met de vinger op t scherm
inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:13 schreef kurk_droog het volgende:
inderdaad
Meteen die vette vingers erop en zwaai maar naar je glanzende scherm
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
dat dus.quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef kurk_droog het volgende:
En ze moeten hem ook aanraken als ze iets aanwijzen. Ik bedoel, als je hem er 1cm voor houdt dan is ook heus nog wel te zien waar je naar wijst.
Je reinste tuig is hetquote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat dus.
maar breng de gemiddelde schermvernachelaar dat maar eens aan het verstand.
Allicht een beetje hyperbolisch ?quote:Op zondag 14 december 2008 17:55 schreef TC03 het volgende:
Terechte klacht. Mijn hart krimpt ineen als zo'n josti zijn vingers keihard op mijn scherm duwt.
dat is wel zo maar het is gewoon irritant.quote:Op zondag 14 december 2008 18:03 schreef Rixne het volgende:
[..]
Allicht een beetje hyperbolisch ?één doekje en klaar is kees.
Als het mijn eigen beeldscherm niet is boeit het mij eerlijk gezegd ook niet...quote:Op zondag 14 december 2008 18:22 schreef Braddie het volgende:
Bij mij op school ook steeds van die debieltjes die met hun vingers aan het scherm gaan zitten als je lekker bezig bent met internetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |