ssstquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
niet om je topic te verpesten ofzo maar dat is een touch screen beeldscherm.
Weet ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
wat nou niet om topic te verpesten? ga gewoon weg als je niks toe te voegen heb jonge hee schooier! ga lekker zielig alleen in een hoekje staan van de discoooo en een beetje chicks kijken met je hoofd! sukkel man je bent nepquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:12 schreef MASD het volgende:
huiliequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat nou niet om topic te verpesten? ga gewoon weg als je niks toe te voegen heb jonge hee schooier! ga lekker zielig alleen in een hoekje staan van de discoooo en een beetje chicks kijken met je hoofd! sukkel man je bent nep
zei laatst nog tegen iemand: he, optieven van m'n scherm.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:15 schreef Fatty het volgende:
Laatste die dat hier probeerde heb ik hardhandig de kamer uit gewerkt...
Kortom: eensch met klacht !
iPhone..quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
Al die vuilakken die steeds met hun worstenvingers aan het scherm van hun iPhone zitten.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zei laatst nog tegen iemand: he, optieven van m'n scherm.
wat doet ie, expres ammal handen erop zetten
pomper op oog gegeven.
Hele mooie redenering.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
iPhone..Wat een triest apparaat.
gewoon consequent met lineaal op hun vingers meppen als ze dat doen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
Heel irritant inderdaad. Als je met 2 personen achter 1 beeldscherm zit en dat ze dan dingen gaan aanwijzen met de vinger op t scherm
inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:13 schreef kurk_droog het volgende:
inderdaad
Meteen die vette vingers erop en zwaai maar naar je glanzende scherm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |