Het was fantastisch in de Euroborg, had voor de bus gekozen dit keer, omdat ik gewoon even relaxed naar die wedstrijd toe wilde gaan. De pot was niet al te best, al viel me wel op dat het centrale duo van Dingsdag en Bak Nielsen best aardig stond. Popov blijft een speler die totaal niet safe is, Janmaat had nog wel wat foutjes maar vond ik voetballend wel goed, er zit wel voetbal in die gast.
Vandenbussche ging niet echt vrijuit bij die tweede goal, maar stond verder echt goed te keepen. Het middenveld met als blok Grindheim, Vayrynen en met name Svec stond goed, al vond ik het de tweede helft een stuk minder. Pranjic was redelijk onzichtbaar, Beerens echt iemand van momenten, die moet de bal echt diep krijgen. Smarason was echt niet goed, heeft echt een heleboel ballen verspeeld. Paulo Henrique viel dramatisch in, heeft weer wat kansen om zeep geholpen (bijv. 4 tegen 3, waarna hij knullig de bal verspeelt aan een fcg verdediger), maar zo'n goal maakt natuurlijk alles goed. Gekkenwerk!
Blom was trouwens dramatisch, zat behoorlijk vaak mis in mijn ogen. Trouwens, net na vertrek met de bus moesten we nog even wachten op een stoplicht ofzo, komen er een stelletje stoere Groningen supporters een fucking baksteen tegen de ruiten aangooien