abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64192551
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:11 schreef SCH het volgende:

Hoe verklaar jij het dat Bak Nielsen en Grindheim ineens geen deuk meer in een pakje boter schieeten?
pi_64209951
Vorig jaar werd onze aanval gevreesd.. tegenstanders waren te druk bezig met verdedigen dat ze aanvallend minder 'aanwezig' waren.. Dus onze aanvalsmachine compenseerde onze gebrekkige verdediging.
Dit seizoen is onze aanvalsmachine blind, kreupel, sloom, voorspelbaar.
Tegenstanders weten dat er punten te halen zijn, vallen meer aan dan vorig seizoen..
Onze verdediging wordt veel vaker onder druk gezet en nu valt het pas op dat onze verdediging eigenlijk al een paar jaar (te) zwak is.
pi_64210907
Ik roep dan ook al een paar topics dat we idd spitsen missen tov vorig jaar. De verdediging is qua kwaliteit niet echt verzwakt tov die vorige seizoenen.
Zone-verdedigen is echter te hoog gegrepen voor deze spelers en door t gebrek aan aanvalskracht wordt ons middenveld overlopen.
Maar dat kon elke leek al zien na een wedstrijd of 4.

Tegen Grun er ook nog even af met 5-0 en dan lekker oud&nieuw vieren, dat is wat op de agenda staat van ons zootje ongeregeld.
Er moet flink gekocht worden en na de zomer dan wippen we Sollied, volledig ontgoocheld, terug naar Belgie/Noorwegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dagizmo op 21-12-2008 16:13:29 ]
pi_64211018
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Iemand op het heerenveenforum over Popov
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64213790
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:11 schreef SCH het volgende:

Hoe verklaar jij het dat Bak Nielsen en Grindheim ineens geen deuk meer in een pakje boter schieeten?
Hoe verklaar jij dat El Hamdoui, Ari, Pellč enz. dit seizoen zo goed spelen? Wellicht omdat ze bij AZ niet naar schreeuwers als jij hebben geluisterd?

Btw, Grindheim speelde vorig seizoen ook weer niet zo geweldig eigenlijk (9 wedstrijden, 0 doelpunten als ik het goed heb), ik vind dat hij pas dit seizoen (onder Sollied dus) is doorgebroken.
pi_64217911
Is Steppe volgende week nog geblesseerd? Zo ja, dan zie ik wel een kansje...maar ook na gisteravond ben ik er niet gerust op. Kan alle kanten op zondag. Met hoeveel komen jullie, al beetje bekend?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_64219311
Steppe is nog steeds geblesseerd volgende week. Ik kom niet
pi_64219683
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:32 schreef clauwheee het volgende:
Is Steppe volgende week nog geblesseerd? Zo ja, dan zie ik wel een kansje...maar ook na gisteravond ben ik er niet gerust op. Kan alle kanten op zondag. Met hoeveel komen jullie, al beetje bekend?
Is uitverkocht, dus in theorie 1200 man/vrouw, hoewel er na afgelopen week vast enkele tientallen het niet meer zien zitten..

Ach, we zien het wel.. Ik ben er iig weer bij, hopelijk laten de spelers ons niet weer in de steek...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_64245451
http://www.fotbollsexpres(...)-klar-for-heerenveen

vertaling naar het engels:

quote:
Ingelsten Stone ready for Heerenveen
It is now clear.
Patrik Ingelsten Stone leaves Swedish champions Kalmar for games in the Dutch club SC Heereveen.
- We agree with Heerenveen, "said Kalmar sports Svante Samuelsson to FotbollsExpressen.se

It's been going on a long time, but now it is quite clear.
English champions Kalmar FF's shooting King Patrik Ingelsten Stone leaves headlines for playing in Holland with Heerenveen.
Negotiations between the clubs have dragged on, but now the parties are in full agreement.

Rosenborg interested

The Norwegian club Rosenborg was also one of the clubs who were interested in buying off attacks, but Heerenveen was always priority number one for Ingelsten Stone.
Ingelsten Stone has had a great season with Kalmar and besides SM-gold did 26-year-old also 19 objectives in the headlines as did the shooting he won the league.
In October, he was also called up the Swedish A-squad.
- Clubs agree, there are only some small details that remain, "said Kalmar sports Svante Samuelsson.
How do you see that he leave the club?
- It's been going on for a while that he would leave in the winter and now it will be the case.
The rumor about a transfer fee of ten million?
- I never comment on any figures, but we decided to accept Heerenveen last bid. It is always a give and take in a situation like this, but we're happy, "says sports chief Svante Samuelsson.
You lose a shooting King. how do you see it?
- Yes, that's the way it is in football today. Now is the time for other players to step forward, "says Samuelsson.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64246701

Het nieuwe KoningsKoppel is daar!
Elm & Ingelsten!

Daaaaaaag Sibon
quote:
Het is nog een kwestie van dagen eerdat de transfer van Patrik Ingelsten naar sc Heerenveen beklonken wordt. Dit meldt de Zweedse krant Sportbladet.

De 26-jarige aanvaller van Kalmar FF zou volgens de krant tot een akkoord zijn gekomen met de Friese voetbalclub. Heerenveen op zijn beurt heeft een deal bereikt met de Zweedse voetbalclub. De eredivisionist zou een kleine miljoen euro overmaken naar Kalmar FF.

Ingelsten liet zich afgelopen seizoen kronen tot topscorer van de Zweedse voetballiga. Met negentien treffers was hij de concurrentie te slim af. Ondanks het feit dat Ingelsten al eens werd opgeroepen door bondscoach Lars Lägerback maakte hij zijn officiële interlanddebuut nog niet.

Bij Heerenveen komt Ingelsten een oude bekende tegen. Eerder al stapte ploeggenoot Viktor Elm over naar sc Heerenveen. De spits zou naar verluidt in februari aansluiten bij de spelersgroep van trainer Trond Sollied.
pi_64247547
En weer zo'n koopje.
  maandag 22 december 2008 @ 16:20:04 #87
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_64248382
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef SCH het volgende:
En weer zo'n koopje.
Vertel!
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_64248398
Nou een miljoentje, wat is nou een miljoentje?
  maandag 22 december 2008 @ 16:49:50 #89
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_64249402
Vraag me af waarom ze Ingelsten halen, want met Sibon,. Beerens, Paulo Henrique, Kalou en Elyounoussi voorin lijkt het mij niet echt een versterking, behalve misschien dan in de breedte
- verwijderd door admin -
  maandag 22 december 2008 @ 16:52:44 #90
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_64249522
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef SCH het volgende:
Nou een miljoentje, wat is nou een miljoentje?
Ah, nu zie ik het... Had alleen het Engelse stukje tekst gelezen.

En inderdaad, een miljoen is niks. Ik hoop dat ze nog even doorgaan met aankopen doen, misschien wordt de 2e seizoenshelft dan nog wat.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  maandag 22 december 2008 @ 16:53:57 #91
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_64249582
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:49 schreef sander4444 het volgende:
Vraag me af waarom ze Ingelsten halen, want met Sibon,. Beerens, Paulo Henrique, Kalou en Elyounoussi voorin lijkt het mij niet echt een versterking, behalve misschien dan in de breedte
Sibon haalt zijn oude niveau niet, Henrique is teveel met zichzelf bezig, Kalou is 3 weken geblesseerd als hij een kwartier gespeeld heeft en Elyounoussi heeft ook nog niet kunnen overtuigen. Alleen Beerens doet het uitstekend. Dus dan is een veelscorende spits wel welkom
  maandag 22 december 2008 @ 16:55:20 #92
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_64249623
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:53 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Sibon haalt zijn oude niveau niet, Henrique is teveel met zichzelf bezig, Kalou is 3 weken geblesseerd als hij een kwartier gespeeld heeft en Elyounoussi heeft ook nog niet kunnen overtuigen. Alleen Beerens doet het uitstekend. Dus dan is een veelscorende spits wel welkom
probleem is alleen dat ie er NU moet staan en veel spitsen die uit Zweden worden gehaald (denk bijv maar aan Ari en Ibrahimovic) hebben toch echt een jaar nodig gehad om op niveau te komen
- verwijderd door admin -
pi_64250371
Allback & Alves stonden er anders vrij rap..

Daarbij, hij speelt dan straks met z'n maatje Elm achter zich, die januari al redelijk ingespeeld is / kan zijn..
En veel minder dan Sibon en Henrique kan hij het eigenlijk al niet doen (in mijn ogen).
pi_64250986
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:49 schreef sander4444 het volgende:
Van de spelers die je noemt zijn alleen Elyounoussi en Henrique spitsen die de komende jaren echt iets kunnen betekenen. Dus zoveel zijn het er niet.
pi_64252688
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Van de spelers die je noemt zijn alleen Elyounoussi en Henrique spitsen die de komende jaren echt iets kunnen betekenen. Dus zoveel zijn het er niet.
Wat heb je tegen Beerens? Genoeg potentie, dacht ik zo.
pi_64252913
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Beerens is geen spits maar een flankspeler.. Paulo Henrique is geen flankspeler maar een spits. Van Elyounoussi heb ik hetzelfde idee, maar die hebben we nog niet zo veel gezien.. En de rest is (zo goed als) bejaard (in voetbaltermen)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 22 december 2008 @ 18:56:16 #97
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_64253550
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Beerens is geen spits maar een flankspeler.. Paulo Henrique is geen flankspeler maar een spits. Van Elyounoussi heb ik hetzelfde idee, maar die hebben we nog niet zo veel gezien.. En de rest is (zo goed als) bejaard (in voetbaltermen)
Maar Beerens gaat wel steeds meer de rol vervullen van een spits, namelijk scoren. Maar Beerens is als hij zo goed blijft als nu in de zomer echt weg. Pranjic gaat zeker weg in de winter. Ze hebben hem in de zomer verrassend weten te houden, maar nu zijn er genoeg clubs met geld die Pranjic echt hard nodig hebben en hij wil zelf ook heel graag. Maargoed, hij kan vervangen worden door een hopelijk verrassende of naar behoren spelende Elm. En voor de rest zit het wel goed op het middenveld met Vayrinnen en Grindheim (die ik echt niet zo slecht vind als sommigen zeggen). En die Popov die is geen verdediger. Probeer hem om te scholen tot middenvelder of raak hem kwijt, want je kan nog beter met tien man spelen dan met de stuntelende Popov in de verdediging (bewijs: Heerenveen - Utrecht, na de rode kaart geen goal tegen).

Loopt er bij Kalmar ook nog een verdediger rond die de defensie kan leiden? Heeft Petter Hansson toevallig een voetballend broertje met dezelfde leiderschapskwaliteiten als Petter zelf? Dan is Heerenveen gered !
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  maandag 22 december 2008 @ 20:35:57 #98
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_64257233
Ingelsten komt er dus ook aan.... lijkt mij dat er nu een spits verhuurd mag worden, hoe zien jullie dat?
(buiten Lopes dan)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 22 december 2008 @ 20:46:24 #99
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_64257660
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:35 schreef Reddiablo het volgende:
Ingelsten komt er dus ook aan.... lijkt mij dat er nu een spits verhuurd mag worden, hoe zien jullie dat?
(buiten Lopes dan)
Nee, niets verhuren. Ten eerste weten we nog niet hoe Ingelsten zal functioneren en ten tweede zit alles dichtbij elkaar (in negatief opzicht). Kalou is vaak geblesseerd, Sibon is heel wisselvallig, hetzelfde geldt voor Paulo Henrique en Elyounoussi moet nog wennen aan alles (en zo'n recordaankoop moet je natuurlijk niet direct verhuren). Voor de rest zijn er spelers die prima in de beloften of de A1 functioneren.

Als heerenveen met drie aanvallers zal spelen, hoeven er maar twee op de bank te zitten (ervan uitgaande dat Kalou bijna altijd geblesseerd zal zijn). Alleen Beerens is zeker van een basisplek.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_64258278
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Beerens is een geweldige speler maar geen spits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')