quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend weekend in huis! Je gaat weer genieten van die game, voor de zoveelste keerIk had gister trouwens wel even een 'huh, wat moest ik hier ook weer doen' momentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ja,.... toch wel eens,........... moeilijk om FFVII en deze een plek te geven. Ook OoT zie ik nog steeds als een nummer 1 game. Misschien delen ze het wel allemaal,... maar toch,.. die Chrono,.. het spel heeft wat hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.... toch wel eens,........... moeilijk om FFVII en deze een plek te geven. Ook OoT zie ik nog steeds als een nummer 1 game. Misschien delen ze het wel allemaal,... maar toch,.. die Chrono,.. het spel heeft wat hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik bij FFVII toch een mindere ervaring gehad omdat ik 'm op de PC heb gespeeld. Geweldig genoten, maar niet optimaal... Controls waren traag en de game liep niet 100% vloeiend. Daarom hoop ik ook zo op een PS3 remake... Lijkt me hemels om Aeris in 1080p te zien![]()
Over OoT ga ik niet beginnen, niet mijn ding, te laat mee begonnen. Voor mij zijn Super Mario Kart en Terranigma (SNES beide) ook geweldig, Terranigma ooit gespeeld Gijs?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Geweeeeldig inderdaad Gijsquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terranigma ooit gespeeld Gijs?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geweeeeldig inderdaad GijsCult klassieker!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Crono gaat dood.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
Voor mij hoeven die spoilers niet hoor.
Marle sterft!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
Hoe heet je main character Gijs,... Crono of Chrono?quote:
Crono. Zo was het op de SNES, dus zo moet het nu weer zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe heet je main character Gijs,... Crono of Chrono?
VOOR MIJ WEL!!!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:38 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb hem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom staan ze er ook Gijsquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je komende week maar met je donder gaat gamen dan
Wilde ze allebei kijken,..... is de volgorde nog ergens bepalend Strol?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
Letters from Iwo Jima gezien.
[ afbeelding ]
Tering, indrukwekkende WW2-film hoor...pfffff....goed verhaal, realistische actie en prachtig gefilmd.
Na Flag of our Father (slecht) was ik een beetje huiverig om deze te zien, maar hij poep van grote hoogte op het Amerikaanse deel van deze Iwo Jima tweeluik.
Deze kan zich zeker meten met Saving Private Ryan en Schindler's List.
Clint Eastwood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |