SCUM haalt volgens mij dit jaar minder punten dan vorig jaar na zoveel wedstrijden. Waar ze vorig jaar de meeste punten van allen haalden tegen de rest van de top 4 zitten ze nu op 1 punt. Het nige wat daarbij voor ze pleit is dat dat nu alleen uitwedstrijden waren, maar vorig jaar haalden ze daar 5 punten uit.quote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als je dezelfde wedstrijden erbij pakt van vorig seizoen, staat Chelsea nu 10 punten in de min. Nu zegt dat niet alles, aangezien de kampioen minder punten zou kunnen halen. Maar je verplicht je nu bijna om allerlei lastige uitwedstrijden te winnen bij Arsenal en Man.United enzo, want anders eindig je met 75 punten.
Liverpool boekt zeker vooruitgang met vorige jaren, maar wmb nog niet genoeg om favoriet te zijn. Terwijl United ongeveer dezelfde resultaten haalt als afgelopen jaar, hoewel het spel minder overtuigend is.
Ze hebben inderdaad een drukker programma, alleen zou ik niet weten welk effect dat gaat hebben. Wat ik wel weet is dat ze dadelijk iets van 7 thuiswedstrijden in 2 maanden tijd hebben, en ik verwacht dat ze dan een vrachtlading aan punten halen. Mocht dat niet zo zijn, dan maak ik me nu zorgen om niets, maar ik vrees toch iets anders.
Waarom LFC niet?quote:Op maandag 15 december 2008 01:28 schreef Doc het volgende:
[..]
SCUM haalt volgens mij dit jaar minder punten dan vorig jaar na zoveel wedstrijden. Waar ze vorig jaar de meeste punten van allen haalden tegen de rest van de top 4 zitten ze nu op 1 punt. Het nige wat daarbij voor ze pleit is dat dat nu alleen uitwedstrijden waren, maar vorig jaar haalden ze daar 5 punten uit.
Ik kan me niet voorstellen dat een trip naar Tokyo met twee wedstrijden vlak voor het drukke kerstseizoen echt positief gaat werken en ook met nog wedstrijden in de LC krijgen ze het gewoon wel erg druk. Als ze dan alsnog kampioen weten te worden vind ik dat kut maar wel indrukwekkend, maar ik denk gewoon dat CFC straks de langste adem blijkt te hebben ...
Ben inmiddels er wel achter dat terecht of onterecht geen waarde heeft. Veel mensen hebben het er over of een bepaalde overwinning verdiend is of niet, je ziet het zelfs in koppen van kranten, maar uiteindelijk doet het er niet toe.quote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Man Utd doet er tegen Sunderland heel lang over om een 100% terechte overwinning te halen. Met 80% balbezit en 20-2 doelpogingen kan je toch geen zwijnen noemen lijkt me![]()
Mja thuis punten verspelen tegen Hull en Stoke mag gewoon niet, ik denk ook dat LFC net tekort gaat komen dit jaar.quote:
Ik denk elke speler van 20+ miljoen die wil komenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja thuis punten verspelen tegen Hull en Stoke mag gewoon niet, ik denk ook dat LFC net tekort gaat komen dit jaar.
En trouwens wat is City drama zeg![]()
Ben benieuwd watvoor spelers die allemaal gaan halen deze winter
Daar heb je al een punt, wie wil er nou naar city heen om een half seizoen nog even uit te voetballen. Ze spelen immers nergens meer om in de competitie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk elke speler van 20+ miljoen die wil komen
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar ik denk dat er nog wel genoeg spelers zijn die willen komen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar heb je al een punt, wie wil er nou naar city heen om een half seizoen nog even uit te voetballen. Ze spelen immers nergens meer om in de competitie.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef Grimm het volgende:
Ik denk dat Ince er na dit weekend uit vliegt
Mwah, ik weet het niet hoor. Ik denk dat je er meer aan hebt om als assistent op hoog niveau te werken dan een jaartje League Two, gat met de PL is dan wel gigantisch. Hij heeft ook wel erg rare dingen gedaan, zoals Fowler en zijn aanvoerder in de League Two contracteren en steeds backs als buitenste middenvelders op te stellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Erg jammer eindelijk iemand die zijn carriere redelijk te hebben gepland. Souness lijkt me wel een goede opvolger die heeft in het verleden wel goed resultaten behaald bij Blackburn.
Die zou de voorkeur geven aan Sunderland. Maar daar worden wel honderd namen (inclusief Adriaanse, Van Gaal en Been) genoemd.quote:Hoop trouwens niet dat we Sam Allerdyce ooit terug gaan zien.
Over een vrije val gesproken:quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer voor Paul Ince, maar de resultaten waren gewoon niet goed
Hij zat altijd in de tribune met een headset om zo te communiceren met zijn assistent en ook de wedstrijd beter te overzien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef Grimm het volgende:
Ik vondt big Sam altijd wel lache eerlijk gezegd.
Heftig kauwgom kauwend en schreeuwendquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij zat altijd in de tribune met een headset om zo te communiceren met zijn assistent en ook de wedstrijd beter te overzien.
Driedimensionaal spelbeeld.
Voor de manier van voetballen van zijn teams heb je toch absoluut geen driedimensionaal spelbeeld nodig? Gewoon alles naar voren rammen in de hoop op een corner of vrije trapquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij zat altijd in de tribune met een headset om zo te communiceren met zijn assistent en ook de wedstrijd beter te overzien.
Driedimensionaal spelbeeld.
Hoe speel je Pro Evolution Soccer dan?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:27 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Voor de manier van voetballen van zijn teams heb je toch absoluut geen driedimensionaal spelbeeld nodig? Gewoon alles naar voren rammen in de hoop op een corner of vrije trap
Big Sam begint goed.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:18 schreef fanneke het volgende:
Blackburn 2-0, Roberts
En 3-0 door Dempsey.quote:
en 1-3, Jonesquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:37 schreef fanneke het volgende:
Hull-Sunderland 1-2, schot wat van richting werd veranderd.
Ze hebben 1 hele goede kans gehad in de eerste helft maar voor de rest....quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef Dos37 het volgende:
wat een gestolen punten zeg, als ik West ham was zou ik aangifte doen.
http://www.sport1.nl kan je wedstrijden aanschaffenquote:Op zondag 21 december 2008 15:07 schreef Anonymousz het volgende:
Nog 2 uur Arsenal - Liverpool![]()
Heeft iemand een goeie link![]()
?
quote:Op zondag 21 december 2008 15:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl kan je wedstrijden aanschaffen
1-1quote:
Het kan alleen maar meevallen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit al klaar voor Arsenal - Liverpool
Dat was een stuk logischer geweest idd, snap hier weinig van, voor de rest een logische opstelling.quote:Op zondag 21 december 2008 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Diaby op de bank? Haal dan Song eruit.
Waarom logischer? Diaby zie ik niet als een DMF en Song wel.quote:Op zondag 21 december 2008 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was een stuk logischer geweest idd, snap hier weinig van, voor de rest een logische opstelling.
Maar naar mijn mening had Diaby gezien de tegenstander beter in de basis elf gepast als Song.quote:Op zondag 21 december 2008 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom logischer? Diaby zie ik niet als een DMF en Song wel.
Geloof niet dat ik hem graag bij ons zou zien spelen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Arshavin was deze week op het trainingscomplex van Spurs en Arsenal en zal na de kerst zijn keuze kenbaar maken voor welke club hij zal gaan spelen.
Aldus John van Vliet.
Prachtige voetballer maar niet de speler die we nu juist zo nodig hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik hem graag bij ons zou zien spelen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |