Je bent toch een Nederlander? of ben je nu een Nederlandse Spaanse die in Rusland woont?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
wat moet een spanjaard met een nederlandse rekening?
ik zit bij klik
Och gut, sorry! Ik heb erover heen gelezen dat je een spanjaard bent?! Hoe dom van me..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
wat moet een spanjaard met een nederlandse rekening?
ik zit bij klik
de digitale goederen staan niet op zijn account.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay, dacht dat je een slotje vroeg.
Denk niet dat Mods logs gaan posten...
WIl weten of het klopt dat al zijn online goederen weg zijn.
maak ervan wat jij wilt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent toch een Nederlander? of ben je nu een Nederlandse Spaanse die in Rusland woont?
Ik wou weten of TS die logs kan posten. Verder wil ik je graag bedanken voor je bemoeizucht naar mij toe.quote:
En die staat nu naast je met een eind hout?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil graag die chatlogs posten, want ze heeft haar vriend erbij gehaald.
Hoop het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
En die staat nu naast je met een eind hout?
Daar gaat het juist om! Dat je dat gedaan hebt met PM's is de reden waarom je dit topic hebt geopent. Elixabete wil het gewoon oplossen maar laat zich niet beschuldigen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
Mag ik chatlogs posten ?
beschermen ook nogquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om! Dat je dat gedaan hebt met PM's is de reden waarom je dit topic hebt geopent. Elixabete wil het gewoon oplossen maar laat zich niet beschuldigen.
Moa. ( fobo ) ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus een beer van een vent..
Nee, ik ben nu aan het genieten. Ze liegt derzelf helemaal vast.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
En jij probeerd de jury op je hand te krijgen.
Ik dacht dat je dit op slot wilde. Dit is leuker dan wat er nu op tv is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik wou weten of TS die logs kan posten. Verder wil ik je graag bedanken voor je bemoeizucht naar mij toe.
Preciesquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:13 schreef Salvad0R het volgende:
Samenvatting: Edwinuss passt inloggegevens van nerdgame aan elixabete voor geld, geld komt niet, elixabete gebruikt wel inloggegevens. Toch ? Of ben ik nu blond .
En welke rol speel jij in het mysterie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om! Dat je dat gedaan hebt met PM's is de reden waarom je dit topic hebt geopent. Elixabete wil het gewoon oplossen maar laat zich niet beschuldigen.
...en als je dit leest denk je niet van 'godsklere, dat kán haast niet goed zijn, zo'n d op het eind?'quote:
Oh excuses dan, dat was niet de bedoeldingquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:13 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit op slot wilde. Dit is leuker dan wat er nu op tv is.
Leuke manier om af te leiden, helaas FAALT hij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en als je dit leest denk je niet van 'godsklere, dat kán haast niet goed zijn, zo'n d op het eind?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |