Je bedoeld DNF niet Doomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Wordt denk ik net zo'n verhaal als de nieuwe Doom. Die komt ergens in 2010 uit.
(maar ze zeiden in 1995 als dat ie in 1996 uit zou komen, etc etc.)
Roeloef je zegt met een heleboel woorden eigenlijk helemaal nietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Mensen
Er staat nu een rekening open van de marketing bureau. Zal zeker proberen de fan site deze maand online te zetten. Moet kijken hoeveel geld ik over heb aan het eind van deze maand.
We hebben een lening aangevraagd. Vanaf 1 Maart.
De programmering bureau heeft pas vanaf die datum een team beschikbaar die volledig inzetbaar is. Daarom de vertraging. We konden eerder beginnen. Maar we moesten dingen afwegen.
En nog allemaal de beste wensen.
Roelof.
dat stukje is wel zeker.quote:We hebben een lening aangevraagd. Vanaf 1 Maart.
De programmering bureau heeft pas vanaf die datum een team beschikbaar die volledig inzetbaar is. Daarom de vertraging. We konden eerder beginnen. Maar we moesten dingen afwegen.
Dan zou ik wat meer lenen. Kan je ook een mooie auto erbij kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Denk niet dat we het volledig bedrag zo snel nodig hebben.
Ben je niet een beetje bang voor de financiėle crisis? Dat er binnenkort mensen je spel niet meer kopen omdat ze het zelf hard nodig hebben?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Er is een lening aangevraagd. En die krijgen we ook. 1 Maart.
Het gaat richting een ton. Daar zijn we wel weer blij mee. Maar het ook een flink bedrag om terug te betalen.
Geniet van dit jaar, hierna zal je een flinke tijd je lening mogen aflossen en geen cent over hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Er is een lening aangevraagd. En die krijgen we ook. 1 Maart.
Het gaat richting een ton. Daar zijn we wel weer blij mee. Maar het ook een flink bedrag om terug te betalen.
Hou je mond, doe niet zo negatief.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geniet van dit jaar, hierna zal je een flinke tijd je lening mogen aflossen en geen cent over hebben
Owkee, hij gaat hartstikke rijk en succesvol worden met zn ongelofelijke originele online gamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me een beetje te laat. Nu hij die lening geregeld heeft trek je je opeens terug.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
MEDEDELING:
Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik me terug trek! Het risico wordt me te groot en ik wil het niet op me geweten hebben dat roelof met een crackpijp in de goot beland!
Ik wens hem mocht die doorgaan in elk geval veel succes!
AQuila360
Ik ken geen Roelof en ik weet nix van een nieuwe game of project!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als Roelof in de goot komt is het jou schuld, lijkt mij ook meer dan logisch dat jij hem dan opvangt. Succes
Posthistoriequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ken geen Roelof en ik weet nix van een nieuwe game of project!
Doe nou nietquote:
een lening van een ton is niet zoveel.. je zult zeker wat inkomsten hebben. Ik ondersteun hem nogsteeds..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
MEDEDELING:
Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik me terug trek! Het risico wordt me te groot en ik wil het niet op me geweten hebben dat roelof met een crackpijp in de goot beland!
Ik wens hem mocht die doorgaan in elk geval veel succes!
AQuila360
Oke ik draag hierbij mijn werkzaamheden over jou jou!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
een lening van een ton is niet zoveel.. je zult zeker wat inkomsten hebben. Ik ondersteun hem nogsteeds..
waar kan ik geld doneren?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ik draag hierbij mijn werkzaamheden over jou jou!
Toedeledoekie ik knijp er tussen uit
Games schijnen recessie-proof te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Dzy het volgende:
Doe niet zo lame Aquila, je moet vertrouwen blijven hebben. Bovendien, tegen de tijd dat deze game klaar is is de economische recessie alweer klaar.
Op basis waarvan heb je trouwens die lening gekregen, je ondernemingsplan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het is een krediet/lening. Met een maximale bedrag van bijna een ton. We kunnen het bedrag in stukken opvragen en aflossen. De eerste 5 jaar zijn er geen aflos verplichtingen.
Waarschijnlijk gaan we nog niet eens het gehele bedrag gebruiken. En we kunnen het met zijn 4e in 5 jaar het bedrag ruim terug betalen. En redelijk leven. Als het totaal mis gaat.
We hebben hier de afgelopen 2-3 weken over gediscussieerd. En we weten de risico.
Hij heeft echt geen lening gekregenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je trouwens die lening gekregen, je ondernemingsplan?
En je hebt toch geen lening geregeld via Lenen of een soortgelijk bedrijf?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:33 schreef PsychoBoB het volgende:
Enige updates??
Ben de andere online spellen beu.. tijd voor iets nieuws
Het was gelukkig ook niet redelijk sarcastisch bedoelt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb je het topic wel gelezen? Hier gaat echt nooit iets van uitkomen hoor
nadenken? bij zo'n geweldig concept! Als roelof niet opschiet ga ik eens met een paar programmeurs om de tafel zitten! want het idee is gewoon geweldig en er is een grote markt voor! Alleen is het de nalatigheid van roelof zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
Daar heb je gelijk in Ifies
Ik kan alleen maar hopen dat Roelof er nog eens over nadenkt!
Jij hebt hem in MSN (zeg jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ja staat de fansite al online of hoe zit dat? Graag een update!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |