Is er in deze topicreeks ook geen sprake van ronseling?quote:Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is ook de reden, waarom het hier niet is toegestaan. Ook stoor ik me mateloos aan de vreemde tekens in je topic titel en de uitroeptekens door je post heen.
[..]
Neen, die heb je niet. Dingen als mensen werven, of het houden van enquetes, worden doorgaans enkel toegestaan, nadat er een mail wisseling is geweest met forum (at) fok.nl.
Nu dus gewoon op slot
Dat ben ik zeker !! geef je me je e-mail dan kan ik je mijn idee vertellen!quote:Op maandag 15 december 2008 20:48 schreef Roelof_Kremer het volgende:
hulp is meestal wel welkom.
Als hij zo ver wil gaan als ik mag hij in de team komen.
Anders wens ik hem het beste.
RC
Zwijgen Exi :p! of check zijn topic en je weet genoeg!quote:
Ik vind hem maar matig..quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zwijgen Exi :p! of check zijn topic en je weet genoeg!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:14 schreef immortals het volgende:
Ik doe mee post je eff je mail ?? (((existenz kan me niet van gedacht doe veranderen))
dit is m'n mail vdsrobin@hotmail.com...
kom snel on !!
Vergeet niet het knopje "only abn output" aan te vinkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:38 schreef immortals het volgende:
toetseborde is stuk me krijg nieuwe pc! er zn lttrs die ni werken morgen komt nieuwe pcèè
Exi kan wel meer nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:14 schreef immortals het volgende:
(((existenz kan me niet van gedacht doe veranderen))
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:38 schreef immortals het volgende:
toetseborde is stuk me krijg nieuwe pc! er zn lttrs die ni werken morgen komt nieuwe pcèè
Wat een kerelquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
![]()
geloof idd dat die stuk is, heb je hem misschien in een andere taal stand staan?
Maar kijk je hebt Emar dan dat is echt een PR man die veel mensen bereikt met zijn DGVF project!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:55 schreef John.Milton het volgende:
Over het algemeen zijn er grote verschillen tussen mensen met technische, technologische en commerciële kennis. Belangrijkste is dat de vertaalslag gemaakt kan worden tussen die groepen.
Ik ben zeer benieuwd of er überhaupt nog vorderingen gaan komen, heb zo m'n twijfels dat er geld op tafel komt voor een dergelijk idee.
Don't underestimate the power of Roelof Kremerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef John.Milton het volgende:
Vertel me eens welke kennis en ervaring jij dan zelf hebt met het ontwikkelen van spellen, het opzetten van verdienmodellen en het vermarkten van spellen.
Je hitst die mensen alleen op om gelijk geld in ideeën te steken die wellicht geen toekomstperspectief hebben. Als mensen de wens/droom hebben om een spel te ontwikkelen en exploiteren dan mogen ze die droom nastreven, maar dan zou ik ze niet zomaar het geld weg laten gooien.
Ik blijf natuurlijk hopen op een daverend succes. Hoop doet leven immers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of Roelof Kremer
Hoe ga je geld verdienen aan de game? Dat wil ik wel eens wetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef immortals het volgende:
Vraag wanneer beginnen we met de game ??
Als die hier is zal ik het even vragen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef immortals het volgende:
Vraag wanneer beginnen we met de game ??
En ik wil het geen ophitsen noemen maar meer een zetje in de goeie richting!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef John.Milton het volgende:
Vertel me eens welke kennis en ervaring jij dan zelf hebt met het ontwikkelen van spellen, het opzetten van verdienmodellen en het vermarkten van spellen.
0,0 kennis!
Je hitst die mensen alleen op om gelijk geld in ideeën te steken die wellicht geen toekomstperspectief hebben. Als mensen de wens/droom hebben om een spel te ontwikkelen en exploiteren dan mogen ze die droom nastreven, maar dan zou ik ze niet zomaar het geld weg laten gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |