* eens is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijk Januari![]()
Al die december ellende voorbij
zwarte laklaarzen met hoge punthak en een gouwe gespquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat voor laarzen trek je aan ?
Ik ga maar eens op mijn spaarrekening kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zwarte laklaarzen met hoge punthak en een gouwe gesp
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap echt niet wat ze bedoeld
Moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pffffffffffffffffffff
Desalwelteplus.
Gaat 't een beetje, Hansquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat![]()
Wat een leuke nieuwe single. Echt te gek!
*Kloink* Proost!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
Grolsch + Pomtips + EkSta Weekend![]()
Chapeau!
Serieus! ik vind dit echt een hartstikke leuke single. Gewoon zo'n lekker niets aan de hand plaatje.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens eens met Hans
*bek valt open*quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus! ik vind dit echt een hartstikke leuke single. Gewoon zo'n lekker niets aan de hand plaatje.. Niet te vaak draaien, maar zo af en toe is toch best lekker. Ik had ook niet gedacht dat ik iets van die gasten leuk zou vinden maar dus toch wel.
Ben ik toch niet de enigequote:
Hyversquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
en Timo is 120ste lid geworden van DJ Sandstorm hyves
hej Brenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Brennel het volgende:
Grolsch + Pomtips + EkSta Weekend![]()
Chapeau!
Het is catchy as fuck, daar moet je het toch mee eens zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |