Ha, hier zitten de parfumkenners. Misschien kunnen jullie me helpen met mijn zoektocht? Ik zoek een nieuw parfum, maar kan niks vinden wat ik écht lekker vind. Ik heb het liefst elke dag dezelfde parfum op. Ik hou van zoete, beetje snoepachtige parfums, en mijn lievelingsparfum was In love Again, wat een nogal uitgesproken grapefruit toon had.
Ik zal even wat namen noemen die ik de afgelopen jaren lekker heb gevonden, ik zoek dus iets wat daar een beetje in de buurt komt. YSL Baby Doll, Gucci Envy Me, Escada Sunset Heat, Prada (vond ik eigenlijk iets te kruidig naar mijn smaak, maar bij gebrek aan echt favoriet luchtje kon het me na een weekje toch wel bekoren) en mijn laatste bij gebrek aan wow-die-is-lekker luchtje was J'aime van La Perla. Van dit lijstje waren YSL In love Again, Gucci Envy me en Escada Sunset Heat de enige luchtjes die ik echt vanaf het testen direct superlekker vond en die ik langer dan 1 fles heb gebruikt. En nu zoek ik dus iets met diezelfde wowfactor.
Iemand suggesties voor wat ik kan gaan testen en hopelijk verliefd op kan worden?
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone