abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64450250
Vrouwenvariant van Ed Hardy is echt belachelijk zoet ja, maar past ook wel bij het imago van Ed Hardy.

Ik zoek raad bij de mannen ! Mijn huidige collectie:
Dior - homme sport, Chanel - allure homme sport, Armani - black code, armani - white, Dsquared - wood, hugo boss Green en CK - Crave, welke echt alleen hoogzomer gedragen wordt.

Ik zoek toch een wat serieuzere geur, mag best wat fris zijn, want dat past wel bij mij. Terre d'hermes of l'eau d'issey achtige geuren vind ik niet echt wat. (maken me licht in het hoofd). Ik heb laatst Canali - Winter tale "special edition" gekregen en die bevalt me wel, ook had ik laatste Ferre - Acqua Azzurra als tester gekregen en die beviel mij toch wel erg goed. Iets in die trant dus.
Fingerspitzgefühl
  zondag 28 december 2008 @ 23:52:16 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64450328
Gucci pour Homme (zie mijn sig) of pour Homme II, of Dior Homme zijn wel aanraders voor het serieuzere werk.

Cartier Declaration wellicht ook.
Confidence through competence
pi_64451031
Of als je bereid bent iets extra neer te tellen is 't wel aan te raden een Acqua di Parma geurtje te proberen. Was voor mij wel een goede en gangbare overgang naar de wat meer serieuze geuren, al heb ik er uiteindelijk nooit een flesje van gekocht.
  maandag 29 december 2008 @ 00:41:05 #104
55709 Stereotomy
pi_64451728
Morgen ga ik Vertiver Dance nog een spin geven. Vandaag had ik Lonestar Memories. Het is écht net Le Labo Patchouli 24....

Ik heb een sneaky feeling dat Tauer 50 flessen L'Air verkoopt voor elke fles andere geur die hij gemaakt heeft....
pi_64452772
Over patchouli gesproken... Heb een sampletje Keiko Mecheri Patchoulissime gekregen van een BNer - en ruik werkelijk niks. Is me nog nooit zo sterk overkomen als bij deze: 5 minuten en *poef* weg. Het tragische is dat wát ik ruik best aangenaam is. Beetje grondering, mossig hout, bitter randje eraan, iets bloesemigs...
Is dat jullie wel eens overkomen?
pi_64452951
Viktor & Rolf Antidote verdwijnt bij mij ook binnen iets van 10 minuten, maar die vond ik toch al niet zo gedenkwaardig.
pi_64453163
Nou, ik heb wel het idee dat hij er nog is, maar dat ik het alleen niet ruik. Alsof zich er een plek witte ruis op mijn pols bevindt. Super frustrerend. Het is niet eens alsof er iets inzit dat berucht is ivm nasal fatigue of anosmie ofzo.
  maandag 29 december 2008 @ 20:49:36 #108
55709 Stereotomy
pi_64477062
Ik wil even melden dat Vetiver Dance bij mij in de drydown ruikt naar opgedroogd zweet.

Heb anderhalve sample, wil iemand ruilen svp?
quote:
Hello, we're doing emergency upgrading, back in an hour..

Emergency Forums are open if you're desperate!
Oh en, kan IEMAND die Grant een cursusje Computer 101 geven?

[ Bericht 44% gewijzigd door Stereotomy op 29-12-2008 20:55:23 ]
pi_64477332
Als jullie zouden meeten, zouden jullie dan naar Grasse willen? Ik vroeg het me zomaar af.........
Ik wel!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64477948
Dat zou eigenlijk wel de plek zijn natuurlijk voor zo'n meet, maarja de mogelijkheid om te shoppen ook niet onderschatten he

Stereo, die postbodes zijn echt traag zo rond de feestdagen, heb nog steeds niks ontvangen
  maandag 29 december 2008 @ 21:33:05 #111
55709 Stereotomy
pi_64478779
Kerst + weekend, komt wel goed.
pi_64478922
LKS, is dat niet DE plek om te shoppen? Je eigen parfum maken?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64520197
Ik zal er ongetwijfeld nog wel eens een vakantietripje van maken.

Okay, eind van het jaar, tijd om de balans op te maken, non?

Beste geurtje dat je dit jaar geprobeerd hebt?
Beste designer-geur 2008?
Beste niche-geur 2008?
Meest teleurstellende geurtje dat je dit jaar geprobeerd hebt?
Welk geurtje had je niet moeten kopen?
Welk geurtje moet je meer van kopen in 2009
Idiootste marketing tekst?
  woensdag 31 december 2008 @ 00:57:05 #114
55709 Stereotomy
pi_64520395
LKS bedankt voor Italian Chypress binnenkort maar eens uitproberen.

- Beste geurtje dat je dit jaar geprobeerd hebt?
Bulgari PH, heeft me in deze hobby laten storten

- Beste designer-geur 2008?
Euh. Prada Infusion d'Iris vrees ik.

Beste niche-geur 2008?
Creed Silver Mountain Water is voor mij nieuw, L'air du desert Marocain van Tauer ook

Il Giardino van Michael Storer

Bulgari PH Soir, Tom Ford for Men

Bulgari PH, die fles is bijna leeg

Euh.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 31-12-2008 01:08:47 ]
pi_64520644

L'artisan Bois Farine, By Kilian - Beyond Love, Frederic Malle Lys Méditerranée

Prada Infusion d'Iris

Beste niche-geur 2008?
By Kilian - Beyond Love (okay al uit 2007, maar pas nu hier in de winkel geloof ik?)

Serge Lutens Chene en Frederic Malle Noir Epices

Die 100ml fles Tom Ford for Men van Stereo Heb m'n 50ml fles nog steeds niet op.

Etat Libre d'Orange Jasmin & Cigarette en Acqua di Genova

Ik moet v_a gelijk geven dat de manier waarop Kilian z'n parfums omschrijft over the top is, zelfs voor mij:
quote:
I conceived The Black Masterpiece with a quasi-Faustian ambience in mind. I wanted to cast a spell, like those that darkened Rimbaud's spirit or conjured the witches in Macbeth. But it also recalls contemporary R&B lyrics like those of 50 Cent, Snoop Dogg or Pharell Williams, all about temptation in the face of urban violence, like Baudelaire before them, as expressed in his prose poetry.
etc hier: http://nowsmellthis.blogh(...)007/8/5/3139842.html
pi_64520666
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
LKS bedankt voor Italian Chypress binnenkort maar eens uitproberen.
Oeh gelukkig goed aangekomen, wist niet of 't ging lukken met een decemberzegel

Jouw dingetje is vandaag ook in de post gekomen
  woensdag 31 december 2008 @ 01:07:13 #117
55709 Stereotomy
pi_64520715
Ik weet het!

quote:
Malle is so pleased and personally touched with the result that he decided to have a well-known radiologist take a MRI of Maurice Roucel's brain in an attempt to try to understand the inner workings of Roucel, the magician. So what you see in the second picture is indeed quite extraordinary, an imaging of a perfumer's brain or Maurice Roucel seen from the inside.

http://www.mimifroufrou.c(...)fums_frederic_m.html
Waar gáát dit verdomme over.
pi_64520820
W
T
F

Lijkt me sterk ook dat Dans tes Bras net zo'n bestseller wordt als Musc Ravageur, bij lange na niet zo'n goed parfum imo.
pi_64521125

Paco Rabanne Black XS

JPG Fleur du male (hoewel ik er toch al niet echt hoge verwachtingen van had)

Calvin Klein One

Black XS wederom

De categoriën waar ik niets over te melden heb heb ik er maar tussenuit gelaten.
pi_64527170

Fredric Malle - Carnal Flower

Davidoff - Adventure

Sisley - Eau de Campagne (Jean-Claude Ellena kan mij meestal wel bekoren maar dit vond ik echt niets)

Cartier - Déclaration (wel lekker maar heeft veel weg van Terre d'hermes en de laatste is beter)

Bvlgari - Black

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.G op 01-01-2009 18:01:44 ]
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:10:18 #121
55709 Stereotomy
pi_64548573
Net twee Tauers (Vetiver Sadness Dance en Incense Extreme) geruild voor:

- Ormonde Jayne Man
- Guerlain Héritage
- Lanvin Arpège PH

Ben benieuwd. Misschien moet ik gewoon nooit meer volle flessen kopen. Ik heb nu iets van 30 samples in atomizers en ik krijg ze echt niet op.
pi_64555575
Haha herkenbaar, ik heb geloof ik de afgelopen maand bijna alleen maar sampletjes gedragen.

De beste wensen voor 2009 trouwens iedereen hier!
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:40:55 #123
55709 Stereotomy
pi_64555756
Een geurig en succesvol 2009 toegewenst aan allen idd.

Zo'n thread op Basenotes: welk geurtje heb je het vaakst gedragen in 2008. Veel antwoorden in de trant van: "geur X, wel 10 keer!"
pi_64555983
Damn Ik wil op zich wel naar een paar signature geurtjes toewerken voor mezelf ipv bijna dagelijks wat anders op te doen. Voor de zomer ben ik er wel uit met Neroli Sauvage en Acqua di Genova. Niks lekkerder dan na een hete zomerdag, wat op dit moment wel een illusie lijkt, een frisse ouderwetsche Italiaanse citrusgeur als AdG op te doen.

Voor de wintermaanden ben ik er nog steeds niet echt uit. En dan moet ik eigenlijk ook nog een geschikte voor bij het uitgaan hebben. Ik benijd mensen die aan 1 geurtje voor alle situaties genoeg hebben
pi_64561713
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:Ik benijd mensen die aan 1 geurtje voor alle situaties genoeg hebben
Tsk, boeren.

Maar idd, het zou fijn zijn als ik gewoon een stel goede multitaskers had en 't daarbij liet. Probleem is dat ik altijd nog wel een gelegenheid zie waar mijn huidige multitaskers niet voor voldoen...
Voor de zomer zit ik trouwens ook gebakken: Jil Sander Sun, Moroccan Mint Tea, Philosykos, Anthousa Citrus Sorbet & er zit een fles/mini L'Occitane Myrtle in de toekomst. Ja, ben langsgeweest op de Heiligeweg De thee kon me niet zo bekoren alleen.

Maar herfst/winter - hel. Ik heb er slechts 2, dus ik heb nog "nodig": een goede amber of opoponax of combinatie van die twee, Tam Dao en L'Air du Désert. Oh, en Aomassai. Waarom? Daarom. Het helpt ook niet dat ik er een volledig seizoen over doe om te besluiten wat ik nou eigenlijk lekker vind, zodat ik een fles koop op het moment dat het er eigenlijk al geen weer meer voor is.

Gelukkig nieuwjaar, allen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')