Maar, maar... ga je dat niet delen? Nou ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
LKS, heb achterop de enveloppe in twee woorden opgeschrveen wat Luca Turin volgens mij Bulgari Black hád moeten noemen in The Guide
En Stereo, bedankt voor de Bulgari Black!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
W1ZZ, bedankt voor de Guerlain!
Haha, ik heb gistermiddag al een klein beetje geprobeerd en ik vond het een vrij mild geurtje. Waar Patchouli 24 van Le Labo echt kil en industrieel ruikt vind ik hier die vanille veel meer een rol spelen. Moest daarna draaien in A'dam en ben 'm helemaal vergeten de rest van de avond, zal 'm zo na 't douchen nog eens proberen, maar de eerste indruk was positiefquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, P24 is op zich wél minder commercieel en heftiger dan Bulgari Black. BB is echter veel eleganter.
Katie Puckrik![]()
Zet toch maar even aan, kun je lachen. Ze vertelt het wel heel sensueel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hè wat? Ik had het geluid uit staan.
Musk To Musk viel erg in de smaak. Goede keuze dus. Nu ze weer op weg terug is zal ik dit topic weer eens gaan volgen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 06:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Nog niet, ze komt pas de 25e aan. Ik zal nog wel eens posten wat ze er van vond.
Jij closeted Tom Ford fan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Klacht:
Net 25 USD geboden op 20 ml Tom Ford Japon Noir op BN. Wil die gast er 75 USD voor hebben.
Fail.
Top! Ik heb al mijn geurtjes altijd in de originele verpakkingen bewaard (buiten de badkamer), dus daar kan niks mis mee zijn. Ik was al bang dat ik mijn geliefde Kenzo binnenkort door de wc kon gaan spoelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Gruwelijk fabeltje is dat. Niets van waar.
Geurtjes kunnen slecht worden door twee dingen:
1) licht, met name direct zonlicht (90% invloed)
2) regelmatige en hevige temperatuurswisselingen, zoals in de badkamer.
Verder echt helemaal niets. Je geurtjes zullen ouder worden dan jij.Zolang je je geurtjes gewoon in je kamer, niet in direct zonlicht op de vensterbank bewaart is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |