Verklaard gelijk de datum keuze, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Silver_Shark het volgende:
op 20 dec kan ik me OV niet gebruiken
Ik weet niet wat voor achterlijke MBO opleiding jij hebt gedaan dat je zo'n beeld krijgt van MBO'ers. Er zijn genoeg MBO opleidingen die heel erg pittig zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wat kan ik er aan doen dat ik MBO doe en jullie HBO doenWat is nederland zonder MBOérs wie de gene die op dinsdagochtend jou vuilnis op haalt wie is er elke keer bezig om jullie stad schoon te houden.. Ja dat zijn Mbo'ers.
En ik maar denken dat het bij een biertje wel over wasquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:26 schreef jpjedi het volgende:
2 keer zat zijn kost me veel meer dan een activiteit.![]()
ik kan niet eens op de site komen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:01 schreef cardinalagain het volgende:
een minuut voorbij maar in de drukte van de start nog geen kans gehad om met me zeilen en roer invloed te hebben
Denk dat m'n schipper nog dronken is ofzoquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:51 schreef Specularium het volgende:
Als het hier dan toch over gore filmpjes gaat en welke de meest erge is.
Iemand hier het filmpje gezien dat bij dit nieuwsbericht hoort:
http://www.russiatoday.com/news/news/23537 ?
Serieus het meest schokkende filmpje dat ik tot nu heb gezien.
Ik heb ff een nieuwe sticker op mijn zeil geplakt..quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik kan niet eens op de site komen.
jeeezzz.. die ga ik dus ook niet kijken. Te ziek voor woorden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:59 schreef FJD het volgende:
In navolging van het filmpje over het jampotje hierbij een filmpje wat daar nog boven zou moeten gaan. Ik heb het niet gezien en gezien de bijbehorende teksten ga ik het niet openen ook.
Topic: oneguyonecup
Ach dat trekt t weer recht voor de keren dat ik t vergeten wasquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef ursel het volgende:Nou Fer, je hebt deze week een voorsprong gekregen bij de voetbalpoules..
Deze vind ik toch wat gaver. Zwager en maat heeft er eentje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
http://www.tvix.co.kr/Eng/products/HDM6500A.aspx
Dit is toch wel ubergeil
NZB-tje erin en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:54 schreef FJD het volgende:
De TViX of de Popcorn Hour it isMoet toch een keer de optie hebben om .ISO en Video_ts af te spelen. Elke keer met m'n PC kutten gaat nu nog wel maar straks in een eigen huisje niet. Popcorn heeft Usenet client
Is alleen in engeland. In NL benne we niet zo groot en zitten voornamelijk in consumenten financiering.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:30 schreef jpjedi het volgende:
He Ursel.. in NL toch nog wel veilig he?![]()
http://www.rtl.nl/(/finan(...)hrapt_2000_banen.xml
Die kaasblokjes moeten natuurlijk perfect vierkant zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:03 schreef ursel het volgende:
Voor mijn 3 weekse vakantie hebben we nu zelfs een project gestart om te zorgen dat er kennis die 3 weken in huis is..
Je moet alleen wel wat harder door varenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef ursel het volgende:
Woei..
Sta ik straks morgen weer op de voorpagina van de VORG.
Wordt ik nog populairder..
[ afbeelding ]
Over populair gesproken.. Ik own jullie allemaal met een factoor 10..![]()
[ afbeelding ]
Je hebt al mijn wind gejat..quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:17 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Je moet alleen wel wat harder door varenlig al weer 3km voor je
Te ziek. Niet kijken! Serieus, niet kijken!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:59 schreef FJD het volgende:
In navolging van het filmpje over het jampotje hierbij een filmpje wat daar nog boven zou moeten gaan. Ik heb het niet gezien en gezien de bijbehorende teksten ga ik het niet openen ook.
Topic: oneguyonecup
Ik wacht met spanning af en kijk met interesse meequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:24 schreef ursel het volgende:![]()
Toch maar weer ff wat aan m'n voorspellingen gaan doen dan..
Jij gaat nog een keer voor de prijs van trendsetter van de eeuwquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af en kijk met interesse mee
Na het stappen is het neuken en/of slapen.... maar achter je pc gaan zitten -> FAIL.quote:Op zondag 14 december 2008 07:16 schreef COG_Playbunny het volgende:
Goedemorgen.
Net thuis van het stappen, hoog tijd om te gaan slapen.
Katermanquote:
Same here behalve de verjaardagquote:Op zondag 14 december 2008 10:42 schreef Incolumis het volgende:
tvp
zere kop, zere keel, zere rug, leuke verjaardag
Ik wist dat Frankie jarig was maar ik wilde t nog even onder de aandacht brengen bij de restquote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef ursel het volgende:
Ennuh, Fer, wat doe jij daar op ut forum??![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef -Raffie- het volgende:
3de keer op rij rondenwinnaarVolgende week ursel inhalen
PM'etje gestuurdquote:Op maandag 15 december 2008 08:34 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Slaap lekker hoor Frankie, dan gaan wij de wereld wel draaiende houden
quote:Op maandag 15 december 2008 09:22 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
![]()
en
(dit keer ook voor mezelf meegenomen)
Twente heeft het weer lekker gedaan dit weekend!
En toch nog vergeten snel van start te gaan hequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Mrakz0r het volgende:
Nog 13 uur en 14 minuten PRECIES.
Zooo spannend!!!
Ga je weer naar Australië toe..quote:Op maandag 15 december 2008 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
En toch nog vergeten snel van start te gaan he
quote:Op zondag 14 december 2008 18:33 schreef jpjedi het volgende:
Man man man. ik twijfel zwaar om een Bajaj Auto (Rickshaw) mee terug te nemen naar Europa. Transport is gratis voor mij en ik heb nog plek in de container. Kost ongeveer 150,000 Rupee nieuw inclusief meter.![]()
Zou dat lachen zijn zeg..![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe.. zijn mammie heeft sex gehad met een boom..quote:Op maandag 15 december 2008 10:41 schreef RudyCarell het volgende:
Gisteren iets te VAAGS gezien... Half man half boom... Echt te gruwelijk voor die man... Hier een stukkie: http://www.telegraph.co.u(...)s'-may-be-cured.html
Dan krijgt "Ik ramde hem tot de wortel erin" wel een heel ander beeldquote:Op maandag 15 december 2008 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. zijn mammie heeft sex gehad met een boom..
Ik moest lachenquote:
Je moet eigenlijkde hele docu van RTL 5 zien... Hij is ook nog eens lid van een Freakshow genoodschap, met Bubbleman, The Nose en nog meer freaks!quote:Op maandag 15 december 2008 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. zijn mammie heeft sex gehad met een boom..
Thanks! Werd om 11:00 uur wakker!quote:Op maandag 15 december 2008 08:34 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Slaap lekker hoor Frankie, dan gaan wij de wereld wel draaiende houden
Bunny, ga eens van Frank zijn account af..quote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fred! Doe nou niet alsof je aan het werk bent en sms eens terug![]()
Viro, wat doe jij bij Ursel thuisquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Bunny, ga eens van Frank zijn account af..![]()
Kan me voorstellen jaquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 12:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Viro, wat doe jij bij Ursel mij thuis
quote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fred! Doe nou niet alsof je aan het werk bent en sms eens terug![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 12:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
Viro, wat doe jij bij Ursel thuis
Jazeker!quote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja
Morgen weer Fifa?
quote:
Eigenlijk hoort FIFA 09 daar ook wel bij als 4de.quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 goeie voetbalspellen. ISS deluxe, FIFA 98 en PES 4.
quote:Op maandag 15 december 2008 14:17 schreef FJD het volgende:
Uiteindelijk zijn de spellen pas echt goed als ze voor de Wii zijn
Kick-Offquote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
Eigenlijk zijn er maar 3 goeie voetbalspellen. ISS deluxe, FIFA 98 en PES 4.
Staan die op Usenetquote:Op maandag 15 december 2008 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kick-Off
[ afbeelding ]
Sensible Soccer!
[ afbeelding ]
Ik kwam gisteren wel bij ons in de straat wel iemand tegen die vroeg waar dat was..quote:Het Haagse viertal zat rond 19.10 uur in een auto op het parkeerdek aan het De Savornin Lohmanplein.
Pauper! Kopen zal je!quote:
Jawohl, en later had ik deze!quote:Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef jpjedi het volgende:
Sensible soccer..grijs gespeeld op de Amiga.. Heb het pas nog eens op de PC gehad maar het heeft niet meer wat het toen had..
Met DE Joystick natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.quote:Op maandag 15 december 2008 15:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jawohl, en later had ik deze!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef FJD het volgende:
Wat een tijd was dat1 knopje waar alles mee kon
Nu heb je acht knoppen die je ook in combinatie kan gebruiken en die anders reageren bij balbezit
Ik had nog zo eentje met een draai knop voor het spel Pong. Van Atari was dat geloof ik nog..quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.
Die heb ik ook gehad! Voor de Atari 2600quote:Op maandag 15 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had nog zo eentje met een draai knop voor het spel Pong. Van Atari was dat geloof ik nog..
Schijnen mijn ouders niet al te lang geleden nog weggegooid te hebben..
Doe je morgen ook mee?quote:
quote:
Gezien jou spel in voetbal games (en de frustraties die dat bij jezelf oproept) verbaast me dat helemaal niksquote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb er ook best een berg versleten en die krengen waren aardig prijzig. Gek genoeg was mijn beste joystick eentje waarvan de knuppel was afgebroken en waar ik een stokje als alternatief in had gestoken.
Elke 2 weken met mijn broer naar de "computerclub". Hier kwamen we in een sporthal met 50 anderen samen. In het begin enkel C64`s maar in de jaren overgegaan op Amiga`s. Wij als een idioot kopieren en wat sensible soccer spelen. Maar natuurlijk wel eerst diskette`s inslaan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef Mrakz0r het volgende:
Dit was mijn grootste vriend toendertijd.
[ afbeelding ]
En ik maar niet weten dat 't illegaal enzo was. Ik wist niet eens dat je spelletjes kon "kopen" in de winkel. Ik wist eigenlijk helemaal niet zo veel in die tijd.
Daar ben ik het zo 100% mee eens! Ik ging vroeger ook altijd met een maatje van me naar de computerclub. Altijd ruzie maken, hij wilde alleen maar gamen daar terwijl ik mijn tijd zo effectief mogelijk wilde doorbrengen door non-stop games te kopieren. Dat was echt heaven on earthquote:Op maandag 15 december 2008 15:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Elke 2 weken met mijn broer naar de "computerclub". Hier kwamen we in een sporthal met 50 anderen samen. In het begin enkel C64`s maar in de jaren overgegaan op Amiga`s. Wij als een idioot kopieren en wat sensible soccer spelen. Maar natuurlijk wel eerst diskette`s inslaan.Hele bakken vol met spellen en dan na de club tot zondagavond thuis spelen.
Dan kwam mijn vader om de stekker eruit te trekken en die ging er pas weer in op vrijdagavond.![]()
-wings of fury
-steel ball (of zoiets)
-supercars
-lotus turbo challenge
-superfrog
-full contact
-wings of the sky
-birds of prey
-sensible soccer
-civilization
-pirates
-pinball illusions
-streetfighter II
-enz enz
Man wat een plezier hebben we toen gehad zeg. dan is gamen nu maar saai.Veel te complex geworden denk ik wel eens.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Mrakz0r het volgende:
pinball ilusions (ik had altijd pinball dreams waarbij de 4e kast het nooit deed).
Ik ben al weg..quote:Op maandag 15 december 2008 16:52 schreef Sickert het volgende:
Ok
Willen alle bejaarde en fossielen dit Topic nu verlaten
Klik!quote:Op maandag 15 december 2008 16:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waar/hoe kom ik het goedkoopst aan een jaar xbox live?
quote:Op maandag 15 december 2008 16:52 schreef Sickert het volgende:
Ok
Willen alle bejaarde en fossielen dit Topic nu verlaten
verkopen die knakkers geen fifa?quote:Op maandag 15 december 2008 17:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klik!
Krijg je er nog een maand gratis bij ook
Waarom staat er bij die belachelijke dingen altijd altijd de letter combinatie EA in de zin.quote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 09 voor de Xbox 360 is niet regiovrij!! En zij verkopen alleen regiovrije games. Geen enkele EA game voor de Xbox 360 is regiovrij trouwens
Prik je hem toch op zo'n tulpie, Heb je toch genoeg over..quote:Op maandag 15 december 2008 23:00 schreef FJD het volgende:
Ik zat vandaag nog even te browsen naar een goede versterker maar waarom hebben al die teringdingen 6x component, 40x tulp en dan maar zo weinig HDMIIk heb er nu al drie bezet en dat is dan nog zonder een Popcorn Hour en zonder HD TV. M'n PC zou dan weer afvallen maar dan heb ik nog steeds minimaal 4x HDMI nodig maar die zitten alleen op versterkers van tegen de 1000,-. Toch maar wachten en hopen op nieuwe modellen, misschien dat ze dan wat component voor HDMI in gaan ruilen op de betaalbare versterkers
Prima prijs voor een beetje versterkerquote:Op maandag 15 december 2008 23:00 schreef FJD het volgende:
Ik zat vandaag nog even te browsen naar een goede versterker maar waarom hebben al die teringdingen 6x component, 40x tulp en dan maar zo weinig HDMIIk heb er nu al drie bezet en dat is dan nog zonder een Popcorn Hour en zonder HD TV. M'n PC zou dan weer afvallen maar dan heb ik nog steeds minimaal 4x HDMI nodig maar die zitten alleen op versterkers van tegen de 1000,-. Toch maar wachten en hopen op nieuwe modellen, misschien dat ze dan wat component voor HDMI in gaan ruilen op de betaalbare versterkers
Ik haal het er niet uit. Het verschil tussen m'n Logitech setje over tulp en fatsoenlijke boxen over een goed receiver dat vind ik nog wel 1000,- waard maar het verschil tussen een set van 1000,- of 2000,- is voor mij te klein om het er voor over te hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima prijs voor een beetje versterkerDie van m'n pa heeft ook 4 HDMI aansluitingen
gebruik je toch niet. Die van mij kan ook 2x 5.1 tegelijk aansturen...woohoooquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:53 schreef FJD het volgende:
Owja en ik vind stiekem die multizone die iig op Denon zit ook wel erg gaaf
Dat heb ik op mijn Onkyo (oid) ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:53 schreef FJD het volgende:
Owja en ik vind stiekem die multizone die iig op Denon zit ook wel erg gaaf
Nightmare vond ik de tofste.quote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Steel wheelsl was de vetste![]()
[ afbeelding ]
Chaos enginequote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
woohoo!!Giana Sisters!
![]()
Double Dragon
![]()
Spy VS Spy
"
The Chaos Engine
![]()
und so weiter
Kost 250 euro. Valt nog mee. Hoewel ik alleen GT5P als racegame heb (ik zie mezelf nog geen wipeout hd spelen in zo'n ding). Misschien 1 halen als GT5 zometeen uitkomt! Die dingen zijn wel supertof.quote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Mr_Baus het volgende:
...
...
Dus waarom geen Playseat Evolution?![]()
[ afbeelding ]
OMG dat is toch echt fokkin gaaf, en het kan nu zeg maar.. my own driving simulator shit ..
of een "voor de normale mens betaalbare" 7.1 set met TrueHD geluid voor bij je BluRay films en shit
Iemand wel eens met zijn sweet ass in zo'n Playseat gezeten? Ik kan er niets slechts over vinden..?
quote:
Ursel snapt 't niet helemaalquote:Op maandag 15 december 2008 23:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Prik je hem toch op zo'n tulpie, Heb je toch genoeg over..
Naja als je keuken bv afgesloten is van je woonkamer dan kun je op een eenvoudige manier toch goed geluid in je keuken krijgen en als ik er dan toch wat geld in steek dan is multiroom me wel een paar euro extra waardquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:06 schreef staticdata het volgende:
gebruik je toch niet. Die van mij kan ook 2x 5.1 tegelijk aansturen...woohooo
Ik heb hem vannacht om half 2 ff gesmst en hij heeft uhm mee genomen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
Heb je de router nou? We willen vanavond wel even spelen natuurlijk
das waar. ik zat er over te denken om een kabel naar me tuin te trekken om daar gewoon muziek te kunne luistenquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja als je keuken bv afgesloten is van je woonkamer dan kun je op een eenvoudige manier toch goed geluid in je keuken krijgen en als ik er dan toch wat geld in steek dan is multiroom me wel een paar euro extra waard![]()
Goedemorgen trouwens
Je vergeet ut fietsen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:15 schreef staticdata het volgende:
whehehe tis toch wat. geen gezeik over beurzen, voetbal, geluid. stelletje rukkers zijn we
En zeilenquote:
Nou vergeet je Baus zijn geile race stoeltje..quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:35 schreef staticdata het volgende:
geluid
beurs
voetbal
zeilen
fietsen
En straks ook weer hardlopenquote:
Wow!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Toch maar Iphone besteldDat ding is toch te vet!
Nu hoor ik er zeker wel bij... Ja ik kreeg bericht van T-mobile dat ik me abbo kon verlengen... En heb al te vette apps gezien voor dat ding... Remote control van je pc thuis... Mp3's streamen van je eigen pc... En nog meer van dat soort ongein...quote:
het is denk ik beter voor zijn ontwikkeling om naar Ajax te gaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:30 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dan ook bij Twente dit seizoen!
Maar het is beter voor Twente als hij blijft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is denk ik beter voor zijn ontwikkeling om naar Ajax te gaan
http://www.volvooceanracegame.org/quote:
Snel, bel ze op, zeg dat je leven ervan afhangt..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Incolumis het volgende:
jeuj fijn Ziggo is volgens mij net bezig met onderhoud ofzo, geen pagina die laadt
Inco "ik wil virtueel zeilen!"quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Snel, bel ze op, zeg dat je leven ervan afhangt..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Inco "ik wil virtueel zeilen!"
Ziggo: "het heet "surfen" "
Inco: "Sterf"
geen idee, misschien achten ze Fok! van zodanige importantie voor het stabiel houden van mijn levensstandaard dat die wel laadtquote:
Nooit geweten dat Ziggo zo verstandig was..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen idee, misschien achten ze Fok! van zodanige importantie voor het stabiel houden van mijn levensstandaard dat die wel laadt
tot nu toe nog geen klachten erover gehadquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Ziggo zo verstandig was..
* ursel luisterd AC/DC - Touch too much..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis luistert heel toepasselijk naar The Doors - Riders On The Storm
We liggen met z'n allen op plek 99218 hoor..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:04 schreef Mrakz0r het volgende:
Ursel ligt aan kop. Jouw PC refresht zeker sneller die die van mij.![]()
Dan heb ik je alweer ingehaald.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:06 schreef ursel het volgende:
[..]
We liggen met z'n allen op plek 99218 hoor..
Naar "My Account" gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:06 schreef Incolumis het volgende:
hoe kom ik in die group btw?
bij mij sta je als 1811stequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:14 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben alvast begonnen jongens!
omdat jij aan het cheaten wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom zijn we eigenlijk met een restart begonnen.
ja die extra paar liter bier doet et em he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef FJD het volgende:
Al 20 minuten bezig en ik lig nog steeds bij Sri Lanka
Sorry, ik zal me Speedhack uitzettenquote:
Alsof dat dan opeens geen photoshop is..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Homo!
Komt gewoon uit de Maxim
Tering Ziggo. Kan al 2 weken geen mail openen met pop settings (outlook, telefoon). Enkel dat webmail werkt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Incolumis het volgende:
jeuj fijn Ziggo is volgens mij net bezig met onderhoud ofzo, geen pagina die laadt
Ja tell mequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef ursel het volgende:
Inco, misschien dat jij aan andere Frankie uit kan leggen hoe die de groep nog moet goedkeuren..??
Die zit nog steed niet aan de groep gekoppeld..![]()
Ut is nou niet echt bepaald een race waarbij je elke minuut hoeft te checken..quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:48 schreef FJD het volgende:
Ruim 2000km moeten varen tegen met geluk 20km/u en dan elk kwartier gaan zitten sturen
Ik zit dus met hetzelfde probleem.. zit op zo'n 15 vierkante meter "puntdak zoldertent"..quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Thanks BausDuurt toch nog wel even dat ik zoiets koop om de eenvoudige reden dat ik nu op een klein kamertje leef en een beetje set niet eens lekker kwijt kan
Dat wordt geheid te duurquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:26 schreef FJD het volgende:
He maar Baussie, wat ik me dan wel weer afvraag (of Frankie). Dan zie ik bv. een set speakers staan waarmee ik direct compleet ben. Maar kan ik niet beter de speakers los kopen? Of wordt het dan zo duur dat ik dat nooit ga redden voor 1000,-? Blijft wel ontzettend geil om steeds naar te kijken maar tis ook een beetje erg duur
Neem gerust een biertje en een zak chips erbij. Zet je roer vast, gooi een touw buiten boord en je kan ook nog een beetje zwemmenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:48 schreef FJD het volgende:
Ruim 2000km moeten varen tegen met geluk 20km/u en dan elk kwartier gaan zitten sturen
Met het nationale moffenelftal liep het sowieso wel erg lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef FJD het volgende:
Duits doelpuntEerst drie man uitkappen, op de keeper schieten, vervolgens met de bal aan je voet gaan staan wachten tot de keeper op de bal duikt en dan de bal achter je standbeen langs halen en met een hakje het doel in tikken
Kwam ze tegen in een topic in General Chat, meen ik.. Ik dacht: "weet je wat? daar ga ik de mannen van BoF eens mee verblijden!"quote:Op woensdag 17 december 2008 09:09 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Keltie, wat moet jij met die zwangerschap smilies??
Volgens mij zit je gewoon stiekem in OUD en durf je dat hier niet kenbaar te maken..quote:Op woensdag 17 december 2008 09:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kwam ze tegen in een topic in General Chat, meen ik.. Ik dacht: "weet je wat? daar ga ik de mannen van BoF eens mee verblijden!"
Tof van mij hey?
Ow, daar heb ik regelmatig gekekenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon stiekem in OUD en durf je dat hier niet kenbaar te maken..
Sjonge, jonge.. Komt er een nieuwe tegenstander, ben ik met vakantiequote:Op woensdag 17 december 2008 09:32 schreef jpjedi het volgende:
morguh vanuit Nederland![]()
DRAMA reis achter de rug.![]()
Vertraging vertrokken... 3 krijsende kinderen gedurende de gehele nacht. uur in aansluitend toestel zitten wachten op CDG. Toen in Amsterdam 4 uur op de koffers gewacht, Jeezz..
Morgen xbox halen zodat ik met de kerst met jullie kan fifa spelen.
Vindt je het gek als je met 100k bootjes op een vierkante centimeter zit..quote:
Vanavond ff die router aansluiten...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sjonge, jonge.. Komt er een nieuwe tegenstander, ben ik met vakantie
Zou tijd worden ook want die Frank is geen tegenstand voor Fer en mij
Broek naar beneden en met de vlakke handquote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Keltie het volgende:
Er was een website die vol stond met "wii accidents".... Leuke foto's en filmpjes leverde dat opquote:
ware het niet dat deze gast het met opzet doet. druipt er gewoon van afquote:
Boeiend! Heb je al een Xbox gekocht om mee te kunnen voetballen?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:34 schreef staticdata het volgende:
ware het niet dat deze gast het met opzet doet. druipt er gewoon van af
Chinezen! Jij? JUNKIE!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Boeiend! Heb je al een Xbox gekocht om mee te kunnen voetballen?
Volgend jaar maar weer eens een keertje Chinezen
tuurlijk is het boeiend!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Boeiend! Heb je al een Xbox gekocht om mee te kunnen voetballen?
Volgend jaar maar weer eens een keertje Chinezen
vergeet fifa 09 niet en xboxlivequote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sjonge, jonge.. Komt er een nieuwe tegenstander, ben ik met vakantie
vergeet niet te flossen he?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef FJD het volgende:
Nog anderhalf uur en dan zit ik lekker te babbelen met mn chirurg
Druk mijn bootje aan het sturen en druk bezig om die collega van me duidelijk te maken waar die nu mee bezig is..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:54 schreef Mrakz0r het volgende:
Schijnbaar zit Ursel weer in een vergadering
volgensm ij weet je zelf niet waar je mee bezig bent, vol in de wind gaanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Druk mijn bootje aan het sturen en druk bezig om die collega van me duidelijk te maken waar die nu mee bezig is..
Aan de wind heet dat vriend..quote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
volgensm ij weet je zelf niet waar je mee bezig bent, vol in de wind gaan
Als er nou nog een behulpzame fokker tussen zou zitten..quote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef Incolumis het volgende:
Zelfs op je mobiel ben je niet meer veilig?
van kev
ik hoop dat je een emmertje mee hebt genomenquote:
quote:Hoog aan de wind varen is een onrustige koers om te varen; er staat veel kracht op het strakstaande zeil en vaak komt er veel buiswater de boot binnen.
Zonnetje erbij, biertje erbij, ideaal. Zeilen met je eigen zwembad aan boord..quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik hoop dat je een emmertje mee hebt genomen
[..]
ik had nog gegoogled naar zo'n sitequote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef Incolumis het volgende:
Zelfs op je mobiel ben je niet meer veilig?
van kev
Topics openen op FOK! is dan ook heel gevaarlijk..quote:Op woensdag 17 december 2008 14:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik had nog gegoogled naar zo'n site
maar kon m niet vinden
dat die kut fok!kers zo reageren had ik dan wel weer verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |