Ja.Bij nader inzien Oekraïens en niet Russisch.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Is dat degene met hamer en schroevendraaier?
Als je ook huilt bij die Bambi scene zou ik dit even overslaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:09 schreef Brechtje het volgende:
Ik durf niet te kijken.is het héel erg?
Nee hoor we maken maar grapjes.Veel plezier met de video.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:09 schreef Brechtje het volgende:
Ik moet zeggen dat dit de ergste is die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:09 schreef Brechtje het volgende:
Goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als je ook huilt bij die Bambi scene zou ik dit even overslaan.
eerste stukje lijkt een beetje vies maar als je verder kijkt valt het wel mee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:09 schreef Brechtje het volgende:
Ik weet het niet maar ik vond het absoluut niet meevallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
eerste stukje lijkt een beetje vies maar als je verder kijkt valt het wel mee.
als je al andere smerige filmpjes hebt gezien is deze niet super erg!
Welke zou jij kwalificeren als zijnde de ergste?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
eerste stukje lijkt een beetje vies maar als je verder kijkt valt het wel mee.
als je al andere smerige filmpjes hebt gezien is deze niet super erg!
Ik was sarcastisch. Ik heb hem niet gekeken.. de beschrijving van de beelden vond ik al leuk zat.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:13 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Welke zou jij kwalificeren als zijnde de ergste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |