Pm je mij ook de link?quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:41 schreef Electro-Worm het volgende:
Oh my fucking god.
Dat filmpje met die russische kankerlijers gaat écht te ver.
écht wow..
Echt he.. jeezz.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik moest echt bijna overgeven.Dit is echt het heftigste wat ik ooit gezien heb.De mens zit echt raar in elkaar.
Wil je mij ook link pm'enquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik moest echt bijna overgeven.Dit is echt het heftigste wat ik ooit gezien heb.De mens zit echt raar in elkaar.
Kan je hem mij ook eens PM'en, nu ben ik ook nieuwsgierig..quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is het nieuwbericht, ik post expres niet de directe link naar het doodslagfilmpje.
Zoek hem zelf maar.
En waar moet ik op googlen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is het nieuwbericht, ik post expres niet de directe link naar het doodslagfilmpje.
Zoek hem zelf maar.
Nah, doe hem mij ook maar ff danquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
pm's verstuurd.Maar ik waarschuw jullie.Het is echt heftig.Ik moet er nog steeds aan denken.
Het gekreun van die vent kan helaas niet op tegen het gegorgel in zn eigen bloed van die gast wat met dat rambomes zn keel word doorgesneden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
pm's verstuurd.Maar ik waarschuw jullie.Het is echt heftig.Ik moet er nog steeds aan denken.
Zie je inboxquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:46 schreef Samsonneke het volgende:
Kan iemand mij ook de link van dat Russische gedoe PM'en?
Ben te nieuwsgierig
Bedoel je die film waar die man onthoofd wordt? Ik vond deze dan nog heftiger.Vooral als je kijkt dat de man in het begin nog beweegt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gekreun van die vent kan helaas niet op tegen het gegorgel in zn eigen bloed van die gast wat met dat rambomes zn keel word doorgesneden.
Nevertheless, toch best een ziek filmpje voor zo op de vroege zaterdagochtend
Oh, mag ik die misschien ook nog even meepakken?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:36 schreef Terpentin07 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |