quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verander je ondertitel dan is
Natuurlijk willen we foto`squote:
Van mij mag het.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef 00paul het volgende:
Zou dit niet een leuk nieuw anthem kunnen worden van SR? Je kunt er wel op springen..!
Aardige springplaat inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef 00paul het volgende:
Zou dit niet een leuk nieuw anthem kunnen worden van SR? Je kunt er wel op springen..!
Ik zet er mn geld niet op, maar ik hoop wel op Ray LaMontagnequote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aardige springplaat inderdaad. Ik zet mijn geld meer op Ray Lamontagne.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Bellen met Belgen.. dat gaat weer lachen worden.
Die met die deur bleef leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Bellen met Belgen.. dat gaat weer lachen worden.
Ligt de flyer bij de drukker?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Piles schatje waar ben jeje dvdtjes zijn binnen
![]()
Die was erg goed inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die met die deur bleef leuk
"Past ie ook in de open haard?"quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die met die deur bleef leuk
Dit was wel geweldig net bij DWDDquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luister liever naar hem morgenavond op de radio bij Simeks nacht
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ligt de flyer bij de drukker?![]()
(Mars gemist zie ik. Wat een geweldige dans en spring plaat. De buren waren er blij mee dat ik hem gemist heb...)
Gelijk een alcoholtest afgenomen ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb Mud - Lonely this Christmas nog niet gehoord dit jaar! Een oud-collega was er heilig van overtuigd dat het Elvis was...
Je had 2 heren die je konden masserenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Brennel het volgende:
Ik heb gewoon nóg spierpijn in m'n nek van het omhoogkijken woensdagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |