ja maar ik woon toch even niet meer in Nijmegenquote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij woonde toch op kamers in Nijmegen?
Maar goed, de eerste spelletjes gaan waarschijnlijk wat sneller dan de latere.
Ik kan natuurlijk gewoon extra thee voor je bestellen, zodat je vaker naar het toilet moet en ik wat schaakstukken kan verplaatsenquote:Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik woon toch even niet meer in Nijmegenmijn kamer is onderverhuurd omdat ik het anders niet kan betalen
maar daar mag ik in juli weer in terug
![]()
![]()
En jah...de eerste zullen sneller gaan dan de latere
Ik vergeet echt niet hoe de schaakstukken op het bord stonden hoorquote:Op zondag 14 december 2008 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk gewoon extra thee voor je bestellen, zodat je vaker naar het toilet moet en ik wat schaakstukken kan verplaatsen.
* DaMart schrapt alvast een tactiek van het lijstje.quote:Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vergeet echt niet hoe de schaakstukken op het bord stonden hooren verder hou ik het wel op voor als het potje afgelopen is
![]()
Tis trouwens weer eenzaam hierolekker kontje is naar huis gegaan
neequote:Op zondag 14 december 2008 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart schrapt alvast een tactiek van het lijstje.
...en wel netjes tot ziens gezegd?
Typisch Schots? Hmmm. Whisky. Een kilt. Een doedelzak.quote:Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
neewant hij zit dicher bij de lift...(we zitten niet in zelfde kantoor) en hij is gewoon weggelopen
![]()
ik ga er zo dan ook maar eens vandoor![]()
![]()
ef nog wat laatste dingen aanschaffen
mensen nog ideeen? ik wil wat typische schotse / engelse dingen kopen voor thuis.... Nog iets wat zeker mee moet? Wil jij nog iets hebben DaMart?
Als je toch een vrachtvliegtuig achter je aan laat vliegen, past daar dan nog een trommel met butterscotchsnoepjes bij?quote:Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
mensen nog ideeen? ik wil wat typische schotse / engelse dingen kopen voor thuis.... Nog iets wat zeker mee moet? Wil jij nog iets hebben DaMart?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Typisch Schots? Hmmm. Whisky. Een kilt. Een doedelzak.
Al denk ik dat deze dingen alledrie niks voor Mart zijn.
butterscotchsnoepjesquote:Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je toch een vrachtvliegtuig achter je aan laat vliegen, past daar dan nog een trommel met butterscotchsnoepjes bij?![]()
.
Ik heb in 2005 op het vliegveld nog een trommel gekocht toen ik moest wachten voor het boarden (zo heet het toch als je aan boord mag?). Die trommel was alleen veel te snel leegquote:Op zondag 14 december 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
butterscotchsnoepjeskan ik die gewoon bij de supermarkt halen
fudge! daar staat schotland ook bekend om
en cheesecake...maar dat gaat moeilijk wordeno en ik moet veg. vlees voor mij meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tofquote:Op zondag 14 december 2008 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in 2005 op het vliegveld nog een trommel gekocht toen ik moest wachten voor het boarden (zo heet het toch als je aan boord mag?). Die trommel was alleen veel te snel leeg.
En volgens mij hebben ze dat ook wel bij de supermarkt.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:55 schreef DaMart het volgende:
Ik heb in 2005 zelfs zo'n rode brievenbus uit Edinburgh meegenomen naar huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze hebben de ook van de taxi's en van de bussen denk ik
maar iig tot morgen mensenniet lang want morgen christmas lunch
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Tot morgenquote:Op zondag 14 december 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ze hebben de ook van de taxi's en van de bussen denk ik
Shopzequote:
Tot morgenquote:Op zondag 14 december 2008 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ze hebben de ook van de taxi's en van de bussen denk ik
Mwaoh, als het dan toch over Schotse drank gaat, ben ik wel in voor een whiskytjequote:Op zondag 14 december 2008 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij geen Schotse koffie nodig eigenlijk?
Of Guiness?quote:Op zondag 14 december 2008 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh, als het dan toch over Schotse drank gaat, ben ik wel in voor een whiskytje.
quote:
Guinness is ook Iersquote:Op zondag 14 december 2008 16:03 schreef DaMart het volgende:
Jammer dat ze niet in Ierland zit voor je... had ze Irish coffee mee kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |