quote:Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een uitnodiging!
Ik ben ook redelijk uniek. Ik heb een naamgenoot, ergens in de buurt van Utrecht en die is voetbaltrainer.quote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen John(leuk labfeitje in de afgelopen 7 jaar hebben hier 3 johns een PhD gedaan
) maar wel een andere afgezaagde naam + achternaam
Mijne is iig uniek
Als jij mij in google intypt met haakjes dan krijg je alleen mij
tofquote:Op zondag 14 december 2008 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk uniek. Ik heb een naamgenoot, ergens in de buurt van Utrecht en die is voetbaltrainer.
Dan kom jij dus oorspronkelijk uit wat noordelijker regionen en schaak je?quote:Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een uitnodiging!
Hallo mijnheer van Hanegemquote:Op zondag 14 december 2008 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk uniek. Ik heb een naamgenoot, ergens in de buurt van Utrecht en die is voetbaltrainer.
Ik schaak jahquote:Op zondag 14 december 2008 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kom jij dus oorspronkelijk uit wat noordelijker regionen en schaak je?
*edit: post over je naamgenote zie ik nu pas.
quote:
Ik kan beide spellen niet...quote:Op zondag 14 december 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik schaak jahen poker
... en ik ben geregistreerd op schoolbank.nl ja
Misschien kan Cali het je leren?quote:
quote:
poker wordt moeilijkquote:
Wij deden altijd wedstrijdjes hartenjagen op school. Vreemd genoeg wist ik die kaartspelversie wel regelmatig te winnenquote:Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben 2 keer eerste geworden met schaken (van de vrouwen dan
denk in totaal 10e van de 40-50 en 1 keer 2e met poker
waarbij een vriendin 1e werd...
Wel gewoon een schoolspelletje enzo he.....Niet te officieel
Ik heb de tijd de 30e!quote:Op zondag 14 december 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
poker wordt moeilijkmaar schaken kan ik wel leren jah
tof!quote:
Ga jij Cali schaken danquote:
remise! remise!quote:
Ik hoop wel dat het moeilijker is dan Catan. Toen iemand me vol trots een keer vertelde dat ze altijd won met Catan en ze het mij uitlegde, had ik zomaar ineens gewonnenquote:Op zondag 14 december 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
tof!ik zal kijken of ik mijn opvouwbare schaakspel kan meenemen
Schaken IS moeilijker als Catanquote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het moeilijker is dan Catan. Toen iemand me vol trots een keer vertelde dat ze altijd won met Catan en ze het mij uitlegde, had ik zomaar ineens gewonnen.
het weten wat de stukken doen is opzich wel makkelijk...maar je moet ook tactieken uit kunnen denken en vooruit kunnen denkenquote:Op zondag 14 december 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het moeilijker is dan Catan. Toen iemand me vol trots een keer vertelde dat ze altijd won met Catan en ze het mij uitlegde, had ik zomaar ineens gewonnen.
Als ik met de trein kom, moet ik rond 22:00 de trein terug hebben, dus hoe vaak kunnen we het dan spelen?quote:Op zondag 14 december 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
het weten wat de stukken doen is opzich wel makkelijk...maar je moet ook tactieken uit kunnen denken en vooruit kunnen denkentis niet geweldig moeilijk hoor
maar je moet het ecen doorhebben en het heeeel vaak spelen....Ik ben ook best wel slecht vergeleken met vrienden hoor... ik kan het een beetje...laten we maar zeggen
quote:Op zondag 14 december 2008 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik met de trein kom, moet ik rond 22:00 de trein terug hebben, dus hoe vaak kunnen we het dan spelen?.
Maar jij woonde toch op kamers in Nijmegen?quote:Op zondag 14 december 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
afhankelijk van hoelaat ik naar huis moet
met de trein
Ehm.... dat ligt eraan hoesnel je het oppikt![]()
Gaat het snel: Dan moeten we veel denken: weinig spelletjes![]()
Gaat het niet snel: Dan zet ik je de eerste 30 spellen binnen 5 min schaakmat: veel spelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |