abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64005178
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Klinkt als een uitstekend plan .
komt er op een fucking zondag opeens een lekker kontje hier binnen lopen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:00:16 #227
42184 crew  DaMart
pi_64005382
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef Californium het volgende:

[..]

Maar ik zit hier nog hoor .
  zondag 14 december 2008 @ 14:02:24 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64005437
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef Californium het volgende:

[..]

Dat kan niet, ik lig nog in bed.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64005554
dan heb ik het vast verkeerd gezien

Mijn god wat is hij lekker

Met z'n 2-en helemaal alleen op het lab....hij in het kantoor hiernaast....

Ik hoop eigenlijk op een gezelig tripje met z'n tweeen...naar een donkere (warme) kamer

maar ik durf niet
pi_64005578
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dromertje .

Probeer je nou een date te regelen met een kerstboom?
Whehehehe... hij lijkt me lief te vinden
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_64005605
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:06 schreef Californium het volgende:
dan heb ik het vast verkeerd gezien

Mijn god wat is hij lekker

Met z'n 2-en helemaal alleen op het lab....hij in het kantoor hiernaast....

Ik hoop eigenlijk op een gezelig tripje met z'n tweeen...naar een donkere (warme) kamer

maar ik durf niet
Ervan dromen kan ook lekker zijn. Maarreh.. wat heb je te verliezen als je het waagt?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:08:29 #232
42184 crew  DaMart
pi_64005608
Heb je ooit wel eens wat tegen hem gezegd al, eigenlijk?
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:09:19 #233
42184 crew  DaMart
pi_64005628
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:08 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ervan dromen kan ook lekker zijn. Maarreh.. wat heb je te verliezen als je het waagt?
Haar maagdelijkheid?
pi_64005645
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:08 schreef DaMart het volgende:
Heb je het nu tegen mij, of tegen Cali?
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:10:41 #235
42184 crew  DaMart
pi_64005668
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Heb je het nu tegen mij, of tegen Cali?
Tegen Cali natuurlijk... die ene keer dat ik niet het bericht quoot waar ik op reageer, komt er iemand tussen .
pi_64005689
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:08 schreef DaMart het volgende:
ik zeg altijd netjes goedemorgen en tot morgen en soms als hij me wat vraagt dan krijg ik wel wat woorden uit me strotje....

En wat k te verliezen heb.... mijn zelfverzekerdheid(en daar heb ik al niet zo veel van...getuige het feit dat ik niet durf) en als hij nee zegt dan verlies ik de grond waar ik op sta
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:11:48 #237
42184 crew  DaMart
pi_64005700
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Tegen Cali natuurlijk... die ene keer dat ik niet het bericht quoot waar ik op reageer, komt er iemand tussen .
Maar het kan natuurlijk ook van toepassing zijn op jou en je kerstboom... heb je daar al wat liefs tegen gezegd vandaag?
pi_64005741
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Maar het kan natuurlijk ook van toepassing zijn op jou en je kerstboom... heb je daar al wat liefs tegen gezegd vandaag?
ehh.. nee, ik laat mijn handen het gesprek voeren vandaag
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:15:54 #239
42184 crew  DaMart
pi_64005790
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef Californium het volgende:

[..]

ik zeg altijd netjes goedemorgen en tot morgen en soms als hij me wat vraagt dan krijg ik wel wat woorden uit me strotje....

En wat k te verliezen heb.... mijn zelfverzekerdheid(en daar heb ik al niet zo veel van...getuige het feit dat ik niet durf) en als hij nee zegt dan verlies ik de grond waar ik op sta
Toch wel de goede woorden he, niet dat je dit soort gesprekken krijgt:

Hij: Hey, I'm going to get coffee, you want some too?
Jij: Nice... bu... cup of tea.
Hij: Something else?
Jij: Butt....
Hij:
Jij: butt... Butterscotch! .
pi_64005799
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef Californium het volgende:

[..]

maar... stel je voor dat hij hetzelfde denkt? Dan zou het toch een gemiste kans zijn?

Vraag hem anders naar zijn plannen voor vanavond.. en kijk gewoon in welke richting het gesprek gaat
pi_64005979
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:16 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

maar... stel je voor dat hij hetzelfde denkt? Dan zou het toch een gemiste kans zijn?

Vraag hem anders naar zijn plannen voor vanavond.. en kijk gewoon in welke richting het gesprek gaat
dat durf ik dus niet ik heb nog nooit problemen gehad met het voeren van een conversatie.... hij is de eerste Ik ben een mietje.....Ik sla gewoon dicht.... En als er dan iets uitkomt is dat zo'n zenuwtrekje...dus iets verkeerds zeggen ofzo of stotteren

O en maagdelijkheid die kan ik niet meer verliezen..

En verder....denk ik dat dat wel en beetje een gesprek zou kunnen zijn jah DaMArt.... alleen iets minder conversatie van mijn kant...
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:30:03 #242
42184 crew  DaMart
pi_64006125
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef Californium het volgende:

[..]

dat durf ik dus niet ik heb nog nooit problemen gehad met het voeren van een conversatie.... hij is de eerste Ik ben een mietje.....Ik sla gewoon dicht.... En als er dan iets uitkomt is dat zo'n zenuwtrekje...dus iets verkeerds zeggen ofzo of stotteren
Maar wat weet je van hem? Hoe oud is hij, woont hij in de buurt? Heeft een vriendin, vrouw, kinderen, vriend? Kom je langs zijn huis als je naar je huis reist, zodat je gezellig samen in de bus kunt zitten?
Wat is zijn naam? Wat vind je als je daar op Google op zoekt? Iets om een gesprek over aan te knopen?

Dat dichtslaan klinkt trouwens wel herkenbaar. En ik ga die date die ik jaren geleden had die zo stil verliep (zij keek steeds naar de musjes die in het zand speelden en zei niets nu maar verklaren door te zeggen dat ze zo onder de indruk van mij was .
quote:
En verder....denk ik dat dat wel en beetje een gesprek zou kunnen zijn jah DaMArt.... alleen iets minder conversatie van mijn kant...
Jij komt niet verder dan de nice en butt?

Over conversaties gesproken, ik roep tevergeefs iets tegen je MSN zeker .
pi_64006437
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Maar wat weet je van hem? Hoe oud is hij, woont hij in de buurt? Heeft een vriendin, vrouw, kinderen, vriend? Kom je langs zijn huis als je naar je huis reist, zodat je gezellig samen in de bus kunt zitten?
Wat is zijn naam? Wat vind je als je daar op Google op zoekt? Iets om een gesprek over aan te knopen?

Dat dichtslaan klinkt trouwens wel herkenbaar. En ik ga die date die ik jaren geleden had die zo stil verliep (zij keek steeds naar de musjes die in het zand speelden en zei niets nu maar verklaren door te zeggen dat ze zo onder de indruk van mij was .
[..]

Jij komt niet verder dan de nice en butt?

Over conversaties gesproken, ik roep tevergeefs iets tegen je MSN zeker .

o ehm..Computer op werk... geen msn geen laptop.... Ben al 3 weken ofzo niet meer op msn geweest dus

Ik weet hoe hij heet...hij is 25...woont ergens in de buitenstad bij zijn ouders (:')) geen vriendin.... Verder vraag ik me af of hij homo is jah.... Hij gaat met de auto totaal de andere kant op...en als ik google dan kom ik alleen maar mensen met dezelfde naam tegen...die zijn er nogal veel ....dit heb ik namelijk al eens geprobeerd

Ik kom niet verder dan: oke of Fine of 'morning of See ya of thanks of cheers dat dus
  zondag 14 december 2008 @ 14:49:01 #244
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_64006571
Mogge
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_64006602
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Mogge
MPG

morgen
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:52:50 #246
42184 crew  DaMart
pi_64006647
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:43 schreef Californium het volgende:

[..]

o ehm..Computer op werk... geen msn geen laptop.... Ben al 3 weken ofzo niet meer op msn geweest dus
Dat verklaart waarom je niks terug zei. Maar ik kon het proberen he .
quote:
Ik weet hoe hij heet...hij is 25...woont ergens in de buitenstad bij zijn ouders (:')) geen vriendin.... Verder vraag ik me af of hij homo is jah.... Hij gaat met de auto totaal de andere kant op...en als ik google dan kom ik alleen maar mensen met dezelfde naam tegen...die zijn er nogal veel ....dit heb ik namelijk al eens geprobeerd
Hij heet waarschijnlijk John McManus dus .
quote:
Ik kom niet verder dan: oke of Fine of 'morning of See ya of thanks of cheers dat dus
Ah, een soort MPG dus:
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Mogge
MPG .
  zondag 14 december 2008 @ 14:54:47 #247
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_64006692
Cali, Mart
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_64006702
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat verklaart waarom je niks terug zei. Maar ik kon het proberen he .
[..]

Hij heet waarschijnlijk John McManus dus .
[..]

Ah, een soort MPG dus:
[..]

MPG .
Geen John (leuk labfeitje in de afgelopen 7 jaar hebben hier 3 johns een PhD gedaan ) maar wel een andere afgezaagde naam + achternaam Mijne is iig uniek Als jij mij in google intypt met haakjes dan krijg je alleen mij
pi_64006758
ik zie net dat ik dus niet uniek ben.... er is er nog 1 in Beijum ofzo die voorzitster is van een of ander nog iets
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 14:57:27 #250
42184 crew  DaMart
pi_64006770
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef Californium het volgende:

[..]

Geen John (leuk labfeitje in de afgelopen 7 jaar hebben hier 3 johns een PhD gedaan ) maar wel een andere afgezaagde naam + achternaam Mijne is iig uniek Als jij mij in google intypt met haakjes dan krijg je alleen mij
Dat beschouw ik als een uitnodiging!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')