weet niet ..... Wilde eerst flash , maar als er iets anders beter werkt , dan wil ik dat ook wel overwegen , ik heb nog niets uitgegeven maar heb dus al wel een demo van iemand gezien die mijn technische specificaties nu weetquote:
Dat zal nogal van de interactie afhangen hequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:01 schreef tinoz het volgende:
er zijn nog een paar mooie 3D animated gloobjes te vinden op internet , ik kwam tot drie ! wie weet een beetje wat je voor een interactieve mooie vloeiend draaiende interactieve 3D wereldbol moet neertellen ?
Als je niet duidelijk omschrijft wat je precies hebben wil, kan niemand je dat vertellen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef tinoz het volgende:
dus niemand weet een bedrag te noemen ?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je niet duidelijk omschrijft wat je precies hebben wil, kan niemand je dat vertellen.
Alles kan en dit dus ook. Wat wil je er mee?quote:Op zondag 14 december 2008 16:10 schreef tinoz het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om bezoekers een eigen pagina te laten creëren die gebaseerd is op 1 onderwerp uit een bestaande categorie waarna deze er zijn eigen subonderwewrpen aan toe kan voegen die dan meteen in de data bqase worden toegevoegd en gebruikt kunnen worden door alle andere users ?
ah, al weer zo'n origineel idee. Geen idee of het kan, het is nog noooooit gedaan.quote:Op zondag 14 december 2008 @ 16:10 schreef tinoz het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om bezoekers een eigen pagina te laten creëren die gebaseerd is op 1 onderwerp uit een bestaande categorie waarna deze er zijn eigen subonderwewrpen aan toe kan voegen die dan meteen in de data bqase worden toegevoegd en gebruikt kunnen worden door alle andere users ?
Kan jij niet gewoon terug je dwangbuis ingaan?quote:Op zondag 14 december 2008 20:33 schreef tinoz het volgende:
kan iemand een graphic vinden die redelijk groot is maar toch vrijlijk beweegbaar is ?
a) waarvan?quote:Op zondag 14 december 2008 @ 20:33 schreef tinoz het volgende:
kan iemand een graphic vinden die redelijk groot is maar toch vrijlijk beweegbaar is ?
ja maar dat was een Demo en daar ben ik niet ecgt te spreken over .... ik heb vaak mijn details omtrent het programeren aangepast en heb nu de laatste versie detailes naar iedereen opgestuurd en nu ga ik kijken of er nog gegadigden zijnquote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef mcDavid het volgende:
had je niet al iemand opdracht gegeven het even voor je te maken?
Heb je hem weer met z'n 'project'.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:01 schreef tinoz het volgende:
er zijn nog een paar mooie 3D animated gloobjes te vinden op internet , ik kwam tot drie ! wie weet een beetje wat je voor een interactieve mooie vloeiend draaiende interactieve 3D wereldbol moet neertellen ?
jaquote:Op maandag 15 december 2008 11:28 schreef Tijn het volgende:
Wou je deze globe ook up to date houden? De landen op de wereld veranderen nog al eens van naam enzo. En soms worden 2 landen samengevoegd of wordt een land juist opgesplitst. Wil je dat allemaal gaan bijhouden?
ik wil een wereldkaart naast de wereldbol aanbieden, de wereldkaart voor de interactieve zaakjes en informatie en de 3D bol voor de show en er kan natuurlijk alléén gecontroleerde info op terug zijn te vindenquote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef soylent het volgende:
Een google maps + Mediawiki mashup lijkt het meest voor de hand liggend. Gewoon beginnen met een wereldkaartje ipv een 3d globe. Spaart een hoop geld uit.
Hij bedoelt dat je grootse plannen hebt, maar dat het erop neerkomt dat je google maps integreert in een wiki. Met google earth heb je al zoiets, kun je foto's e.d. toevoegen op locaties.quote:Op maandag 15 december 2008 @ 19:07 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik wil een wereldkaart naast de wereldbol aanbieden, de wereldkaart voor de interactieve zaakjes en informatie en de 3D bol voor de show en er kan natuurlijk alléén gecontroleerde info op terug zijn te vinden
wat bedoelde je met winkmashup enzo ? wassda nou allemaal weer ?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:01 schreef Tijn het volgende:
Nou, alleen nog even animeren en interactief maken, je bent er bijna!
Mensen die tijd steken in het maken van iets dergelijks willen daar over het algemeen iets voor terugzien. Voor niets gaat de zon op, jeweets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:47 schreef tinoz het volgende:
Snap niet hoe zoiets voor altijd geld moet ( en kan ) blijven opleveren.
Waarom wil je het hebben? Is het gewoon voor de leuk? Of ga je er geld mee verdienen? Ik zou het kopen als ik de kosten terug zou verdienen, maar zo gaat het met het ontwikkelen van de meeste applicaties.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:49 schreef tinoz het volgende:
zou jij het kopen ( als je het wilde hebben ) als je er zoveel voor moest betalen ?
Dat sowieso. Custom ontwikkelwerk begint ongeveer bij 50E per uur.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef tinoz het volgende:
Heb overigens eens een Nederlander gehoord over het project die zei dat het project zoals ik het beschreven heb, in de duizenden Euro's gaat lopen...
En denk, dat wanneer ik begin met een kleine kant en klare versie , ik het uiteindelijk altijd nog kan updaten naar dat wat ik wil dat het moet zijn
Dan ga je dat sowieso niet terugverdienen. Je zult een prognose moeten maken van het aantal bezoeker dat je gaat krijgen, en hoeveel je daaraan zou kunnen verdienen. Als je dat al nieteens weet is het niet erg slim om geld te gaan investeren; dat ben je waarschijnlijk kwijt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef tinoz het volgende:
Overigens , waar haal ik mijn leden / bezoekers vandaan ? Ik heb al jaren de ervaring dat mensen geen interesse hebben in de informatie die ik belangrijk vind en wil verzamelen...![]()
Hoe zouden die je moeten helpen met iets als dit? Jij moet toch een soort business plan hebben? Waarom willen bezoekers naar jouw site komen, hoe groot is die doelgroep, en hoeveel blijven er terugkomen? Als je die vragen niet kunt beantwoorden moet je hier geen geld in steken. Voor minder dan 4000 euro kun je dit niet zomaar ff laten bouwen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:12 schreef tinoz het volgende:
Kijk , ik vraag al jaren hulp bij mijn ouders , de GGZ, een IRO begeleider , het UWV, de KvK, mijn sociale contacten en familie ... allemaal zonder resultaat.
quote:" je kan beter een goed boek schrijven wat niet gelezen wordt, dan een slecht boek dat goed verkoopt"
Maar niet als het schrijven van dat boek je tienduizend euro kost hequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef tinoz het volgende:
Damn , had net weer een "eureka"moment , ben het weer vergeten![]()
Ik heb overigens ooit iets gehoord zoals dit :
[..]
Precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:27 schreef Tijn het volgende:
Maar niet als het schrijven van dat boek je tienduizend euro kost he
Wat bedoel je? Ik neem aan dat je in ieder geval niet wil dat het je uiteindelijk geld kost, en dus de kosten eruit wil halen. En als je hier een lening voor moet nemen zul je toch met een plan moeten komen waarin beschreven staat hoe en op welke termijn je de kosten eruit gaat halen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef tinoz het volgende:
het zijn opstart kosten....alleen heb ik geen zicht op hoeveelheden en marktonderzoek , dat zie ik eigenlijk ook niet als reël.
Warning: Something's Not Right Here!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:58 schreef tinoz het volgende:
en wie wil zien of er schot in de zaak zit : kijk maar hier
Was me ook opgevallen. Z'n site is kennelijk in het verleden gehackt en gebruikt om schadelijkse software te verspreiden. Maar zo te zien is dat in de laatste 90 dagen niet meer gebeurd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef 314 het volgende:
Warning: Something's Not Right Here!
proposal.codeexcellent.com contains malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.
De programmeur heeft de link wss allang weggehaaldquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef 314 het volgende:
[..]
Warning: Something's Not Right Here!
proposal.codeexcellent.com contains malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.
Hoe bedoel je? Natuurlijk kan het geprogrammeerd worden, maar dat kost gewoon tijd en dus geld. Dat gaat niemand gratis voor je doen. Daarnaast heb je kennelijk een wereldkaart nodig met alle provincies: die kun je dan beter zelf uit verschillende bronnen samen gaan stellen. Da's een stuk simpeler dan de applicatie zelf in ieder geval.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef tinoz het volgende:
Ik zou het knap vinden als iemand de optie van slagen uit kan sluiten !
Nee, het project is geflopt omdat jij geen flauw idee hebt van wat je doelstellingen zijn, en iedere seconde de specificaties wijzigt. Het is ronduit schandalig dat je een programmeur daarvoor laat opdraaien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:38 schreef tinoz het volgende:
okay , het is alweer 741 dagen verder , het project is geflopt omdat ik een programmeur heb gehuurd die de map niet kon integreren in mijn website.
Laten we het erop houden dat het aan jullie beiden lag.quote:
Dan had je er misschien niet aan moeten beginnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:22 schreef tinoz het volgende:
Hij had 0 waarderingen en heb aan een Nederlandse programmeur laten zien die ik via via ken en die zei dat het prutswerk was.
Als ik iedereen moest betalen of ze mij het afgesproken goed leveren of niet was ik nu zwaar in de schulden.
Heb er natuurlijk ook aan gedacht maar ik heb het zelf nou ook niet bepaald breed.
Kerel. Ik werk al meer dan 8 jaar in de software development sector, eerst als developer en nu als consultant. Intakes doen en ontwerpen maken hoort bij mijn werk. Ik had jou als klant gewoon niet aangenomen omdat jij een te groot risico bent; je weet niet wat je wil en je gaat het niet kunnen betalen.quote:
Man, je opent nu al 4 jaar lang iedere maand een topic over je waanideeën. We hebben zo langzamerhand wel ongeveer in de gaten hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef tinoz het volgende:
Wist niet dat jullie mijn concepten gelezen hadden !
Stuur eens dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef tinoz het volgende:
Wist niet dat jullie mijn concepten gelezen hadden !
Joh, bekijk 't lekker. Ik heb hier al te veel tijd ingestoken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef tinoz het volgende:
laat me maar eventjes rustig bijkomen van jullie schandering........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |