whehequote:
Hmmz, wordt wel krap, wat moet je hebben van de Mac? Zit er 1 op de woonboulevard toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Logician het volgende:
Hey p00p kan jij zo sigaretten en eten mac meenemen?Chavez en Guio komen beiden niet mee eten
Jahquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hmmz, wordt wel krap, wat moet je hebben van de Mac? Zit er 1 op de woonboulevard toch?
Lol ik dacht even dat het een edit wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hmmz, wordt wel krap, wat moet je hebben van de Mac? Zit er 1 op de woonboulevard toch?
Wie neemt er dan ook ui in zijn 7upquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Jah
euh euh euh euh doe maar een mc chicken menu, met frietsaus en 7up (ZONDER UI!)
Jah 7up met ui lijkt me ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Jah
euh euh euh euh doe maar een mc chicken menu, met frietsaus en 7up (ZONDER UI!)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jah 7up met ui lijkt me ook niet echt lekker
Ik kan niet tegen ui/prei etcquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook ui in zijn 7up
Btw sprites is lekkerder
Agree, maar ze hebben ook geen 7up bij de Macquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook ui in zijn 7up
Btw sprites is lekkerder
Agree op Dr.Pepper na natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Agree, maar ze hebben ook geen 7up bij de Mac
Alles van The Coca Cola company is eigenlijk lekkerder dan van de Pepsi fabriek:
Coke > Pepsi
Fanta > Sisi
Sprite > 7Up
Cherry Coke > Dr. Pepper
Nee hoor, Cherry Coke > Dr. Pepperquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Agree op Dr.Pepper na natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nee hoor, Cherry Coke > Dr. Pepper
Maar....maar...jij hebt toch helemaal niks te willen?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar....maar...jij hebt toch helemaal niks te willen?
Ielkquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen ui/prei etcdan ga ik intern dood zeg maar.. laatste keer dat ik het at spuugde ik bloed
![]()
Sprite is heerlijk![]()
uhu, mijn maagslijmvlies raakt er zo door geirriteerd dat het gaat bloeden en je maag vind bloed niet lekker dus wil er van afquote:
Eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Agree, maar ze hebben ook geen 7up bij de Mac
Alles van The Coca Cola company is eigenlijk lekkerder dan van de Pepsi fabriek:
Coke > Pepsi
Fanta > Sisi
Sprite > 7Up
Cherry Coke > Dr. Pepper
Je maag heeft niks te willen, verteren zal diequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:05 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu, mijn maagslijmvlies raakt er zo door geirriteerd dat het gaat bloeden en je maag vind bloed niet lekker dus wil er van af![]()
maw. p00p make sure there's no ui in it![]()
Paintskillz, you haz themquote:
Met een trackball nog wel hèquote:
Tja ik had 't gezien idd, maar 't zag er niet echt boeiend uit om eerlijk te zijnquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja ik had 't gezien idd, maar 't zag er niet echt boeiend uit om eerlijk te zijn
Daar gaat je eetlustquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Crazy-p het volgende:
terug vind poep..
getver.. wat een gore plaatjes zeg..
het is weekend!
In vrij zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb geen zin meer!
lol.. neuj gewoon geen zin meer..quote:
Welke helft?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Crazy-p het volgende:
gniffol.. de helft vergeten he.. durf je wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |