Thanx!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:22 schreef senesta het volgende:
Wat een mooie![]()
Hij word ook steeds grijzer he?
Hoe doe je dat????quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:24 schreef Prowl het volgende:
Oja, ze poept netjes op de kooi en niet op je schouder, heel handig
Ik zou zeggen: Sluit je hier aan, deze is wel te vindenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil niet zeuren maar er was toch al een centraal valkparkieten topic? Al is dat onvindbaar door een typo in de TT
In een voličre gaat het prima, in een kooi zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:04 schreef Schunckelstar het volgende:
effe een stomme vraag misschien:
kunnen valkparkieten en grasparkieten samenleven in één kooi of gaat dat niet samen?
vanwaar dequote:Op zaterdag 20 december 2008 12:33 schreef Prowl het volgende:
[..]
In een voličre gaat het prima, in een kooi zou ik het niet doen.
Geen stomme vraag.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:04 schreef Schunckelstar het volgende:
effe een stomme vraag mischien:
kunnen valkparkieten en grasparkieten samenleven in één kooi of gaat dat niet samen?
Ik weet dat het erg uit de buurt is voor je, maar waar ik ze vandaan heb is een ontzettend goede kwekerij. Het is echter wel in Alblasserdam.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:13 schreef Schunckelstar het volgende:
zijn er hier toevallig mensen die kwekers weten te zitten in de omgeving van venray?
ik heb op internet iemand uit helmond gevonden, maar die reageert niet op email dus weet niet of die nog wat doet
mja, das een beetje te ver helaasquote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik weet dat het erg uit de buurt is voor je, maar waar ik ze vandaan heb is een ontzettend goede kwekerij. Het is echter wel in Alblasserdam.
Denk echter dat het ook voor de vogeltjes te ver rijden is
Thnx!quote:dat is echt een van de mooiste valkjes die ik ooit gezien heb
Zal vanavond eens voor je kijken hoe ie ook alweer heetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:53 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe heet die kleurstelling van de valk uit de OP?
(eerste twee foto's bedoel ik)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:28 schreef ChickenSpikey het volgende:
Overigens: Ik zoek nog een betaalbare kooi waar ze samen in kunnen als ik met vakantie ga, zodat ik ze bij mijn ouders neer kan zetten. Heeft iemand nog iets over?
Zo heb ik mijn kamervoliere idd ook gekocht: 50,-! Ding is 1.80 meter hoogquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef Prowl het volgende:
[..]
Marktplaats staan soms echte juweeltjes voor weinig geld maar daar moet je wel snel bij zijn.
Ik heb zo een kooi voor grotere parkieten met open bovenkant voor 30,= kunnen kopen, was 3 maandjes gebruikt en een lading speeltjes erbij.
Die kooi is groot genoeg voor 3 valkjes
Zag em later in de winkel staan voor 200,=
Het is een "Bonte Witmasker"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:53 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe heet die kleurstelling van de valk uit de OP?
(eerste twee foto's bedoel ik)
dat is echt een van de mooiste valkjes die ik ooit gezien heb
dank jequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:53 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Het is een "Bonte Witmasker"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |