Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice![]()
Mooie afgeronde halsverbinding niet zo lomp als bij fenders![]()
Hoe klinken den elementen? en welke zitten erin?
Et tu?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar![]()
Kwaliteit van de foto's is een beetje erg brak maar de camera op mijn telefoon is de enige die ik heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen z'n nieuwe vriendjes
[ afbeelding ]
Ah ja. Daar heb ik de oudere versie van.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef brother52 het volgende:
Het is een RG370DXL. Volgens mij hebben we daar bij feedback in utrecht ook op gespeeld.
Hapquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...
Nou, ik weet niet hoe veel je er voorbij hebt zien komen maar we hebben nu 4 nummers online staan:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Hoi![]()
Komt er nu weer een nieuwe track van Plain Vanilla?
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef brother52 het volgende:
Ik moet alleen nog even wennen aan de dunne hals maar dat komt vanzelf goed.
Ik ook! Heb alleen soms nog last van de hoekigheid van de body.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...
Is gaaf ding,quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil ook nieuwe gitaren maar ik weet niet wat voor.
Ik had bijna een Fender Toronado gekocht.
Wat is je probleem? Ik heb er ook een, misschien kan ik helpen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef Metalfreak het volgende:
ff een tvp vanaf mijn telefoon.. Misschien dat ik gedurende dit topic achter het probleem met de GT-8 kom..
qua creativiteit is het wel een beetje ver te zoeken bij Fender vaak jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is gaaf ding,
ligt het aan mij of lijken de Jazzmasters, mustangs en Toronado echt veel op elkaar
EDIT: En Jaguar ook
Achja, dan heb je ook nog Squire, epiphone, Harley Benton, Fame en meer replicamerken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
qua creativiteit is het wel een beetje ver te zoeken bij Fender vaak ja
Prijs, specs, foto?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:51 schreef Cynic het volgende:
Ik denk er inderdaad over om mijn valvestate top toch maar de deur uit te doen
"Die JVM? Nee, weet niet... Heb je die wel meegenomen?"quote:Op zondag 14 december 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dean is in Alphen a/d Rijn, niet nabij Rotterdam.. Als de amp erg tof is, dan stelen we hem zo, hoor.
.
.
nicequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar![]()
Kwaliteit van de foto's is een beetje erg brak maar de camera op mijn telefoon is de enige die ik heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen z'n nieuwe vriendjes
[ afbeelding ]
e weer een minpunt voor Fenderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...
Vanuit het noorden gezien ligt Alphen vlak naast Rotterdamquote:Op zondag 14 december 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dean is in Alphen a/d Rijn, niet nabij Rotterdam.. Als de amp erg tof is, dan stelen we hem zo, hoor.
.
.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:34 schreef Daantke het volgende:
[..]
ik was ben niet meer helemaal helder
Vet mooi man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |