Is een prima ding hoor, maar hij staat hier maar te staan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
Goede keus...
Ehm, samenvatting?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei nouja de line-up van TLFG is nu weer veranderd liep gister beeeetje uit de hand en niet helemaal voglens plan
Zoals gewoonlijk was mevrouw weer te lui om te helpen met onze zooi enz dus dat ging al niet besttt. Maar ze had ook haar mongole vriendje weer meegenomen.
Maarja Jacobje was er ook bij (vorige bassist dus) en waren ze dus met z'n 2en, nouja Eline verscholen achter haar vriend omdat ze het niet zelf durfde te vragen, naar hem toegegaan om te vragen [dit ga je toch niet geloven
maar lees maar gewoon door
] Of Jacob vanavond niet kon bassen want ze wouden nog naar een Cybergothic (
! ) feest en anders zou het een beetje laat worden
Maarja hij had ook zoeits vanen maakte dat ze duidelijk dat het nergens op sloeg, maarja wij wisten dus van niks met z'n 3en en haar ergens achterin weggemoffelt hebben we toch een erg vet optreden gehad
Maar Jacob verteld dat dus aan het eind van de avond toen we de spullen weer aan het afbouwen waren (Ja Eline was al weggevlucht naar haar feest/nouja ik had haar meer weggestuurd)
Maar toen Emiel dat hoorde () schoot het bij hem hélemaal in het verkeerde keelgat
Gelijk opgebeld en scheldend haar duidelijk gemaakt wat de situatie precies was
beetje lomp en niet echt subtiel
MAarja na zo'n actie vraag je er opzich ook wel om![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit moet m'n langste post op fok ever zijn
De standaard inf3, infs3 en inf4 iibanez pups zitten er in.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice![]()
Mooie afgeronde halsverbinding niet zo lomp als bij fenders![]()
Hoe klinken den elementen? en welke zitten erin?
Ja, het is net de T-ford. In elke kleur leverbaar, als het maar zwart isquote:
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice![]()
Mooie afgeronde halsverbinding niet zo lomp als bij fenders![]()
Hoe klinken den elementen? en welke zitten erin?
Et tu?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar![]()
Kwaliteit van de foto's is een beetje erg brak maar de camera op mijn telefoon is de enige die ik heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen z'n nieuwe vriendjes
[ afbeelding ]
Ah ja. Daar heb ik de oudere versie van.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef brother52 het volgende:
Het is een RG370DXL. Volgens mij hebben we daar bij feedback in utrecht ook op gespeeld.
Hapquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...
Nou, ik weet niet hoe veel je er voorbij hebt zien komen maar we hebben nu 4 nummers online staan:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Hoi![]()
Komt er nu weer een nieuwe track van Plain Vanilla?
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef brother52 het volgende:
Ik moet alleen nog even wennen aan de dunne hals maar dat komt vanzelf goed.
Ik ook! Heb alleen soms nog last van de hoekigheid van de body.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |