Heb ik nog niet gelezen, daarentegen "The stranger beside me" wel. Een boek geschreven door een vrouw die jarenlang met Ted Bundy samenwerkte (op een soort hulplijn voor suicidale mensen) en ook een vriendschappelijke band met hem onderhield. Goed boek.quote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gehad ;
If I did it - O.J Simpson
Nicole Brown Simpson - Faye resnick
Bezig met ;
How I helped O.J get away with murder - Mike Gilbert
Net besteld bij bol.com ;
Ted Bundy conversations with a killer
En ik moet nog ff op jacht naar een paar meer O.J boeken. En ja, de zaak boeit me mateloos
Dat boek heet The Stranger Beside Me, ik heb het hier op mijn bureau. Is ook een film van gemaakt met dezelfde titel. Overigens vind ik Deliberate Stranger een betere film over Bundy.quote:Op zondag 5 april 2009 19:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen, daarentegen "The stranger behind me" wel. Een boek geschreven door een vrouw die jarenlang met Ted Bundy samenwerkte (op een soort hulplijn voor suicidale mensen) en ook een vriendschappelijke band met hem onderhield. Goed boek.
That's right. Ik vergiste me..quote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat boek heet The Stranger Beside Me, ik heb het hier op mijn bureau. Is ook een film van gemaakt met dezelfde titel. Overigens vind ik Deliberate Stranger een betere film over Bundy.
Die is echt briljant.quote:
Hij staat volledig @ Youtube..quote:
Ik heb hem net gezien. Zeker een aardige, meeslepende film. Erg lang (+/- 3 uur), maar verveelt niet..quote:
Zeker niet te lang, ik heb beide delen (het is een soort van tweedelige film). Verveelde me geen seconde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:57 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik heb hem net gezien. Zeker een aardige, meeslepende film. Erg lang (+/- 3 uur), maar verveelt niet..
Welk boek heb je? Ik heb een hele reeks boeken over Bundy in de kast.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:05 schreef Qwea het volgende:
ik ben net begonnen in ted bundy... tot nu toe valt het tegen
Mij. Als het je niet boeit blijf je toch weg? Je bent niet verplicht om hier te komen lezen. Overigens is die post geheel ontopic, dus je zeikt.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Van een moderator, wat kan iemand dat nou schelen wat die googelt of aan welk boek het nog moet beginnen.
conversations with a killerquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Welk boek heb je? Ik heb een hele reeks boeken over Bundy in de kast.
Aah ja die heb ik ook, dat is een boek van Michaud in samenwerking met Aynesworth.quote:
Nee, daar kwam ik achterquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Aah ja die heb ik ook, dat is een boek van Michaud in samenwerking met Aynesworth.
Robert Keppel schreef er nog het voorwoord voor.
Michaud schreef ook een boek met Roy Hazelwood, kan ik zeker aanraden! Dat boek heet The Evil that Men Do.
Tja dit Bundy boek is voor de echte die-hard fans zal ik maar zeggen. Het geeft wel een mooi inzicht in Bundy, maar kan voor sommigen saai. Het is niet echt het instap boek
Het beste boek om te lezen is Bundy: The Deliberate Stranger.quote:
Dat boek over Mary Bell zou ik ook wel willen lezen, blijft toch apart dat een kind van 10 al twee jochies vermoordt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef laforest het volgende:
Nog een paar aanraders:
Whoever Fights Monsters by Robert K. Ressler
[ afbeelding ]
Killing for Company - Brain Masters
[ afbeelding ]
1 van mijn favo boeken is:
The General - Paul Williams
[ afbeelding ]
En als laatste een boek dat ik ook al een tijdje heb:
Case of Mary Bell: A Portrait of a Child Who Murdered
[ afbeelding ]
|