Nee dat kan ik niet, omdat ik dan de inhoud van de posts zelf moet opslaan, en dan heb ik in feite een mirror, en dan wil ik niet en je snapt ook wel waaromquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jort, lang geleden is aan de statsmakers gevraagd of ze konden uitzoeken hoe vaak Polen werden genoemd in de KSC. Daar is nooit een antwoord op gekomen. Kun jij dat niet eens achterhalen?
Kwaliteitspost.quote:
Immer.quote:
Wat is Tilapia?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh dat wordt weer lekker lunchen vandaag![]()
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, omdat ik dan de inhoud van de posts zelf moet opslaan, en dan heb ik in feite een mirror, en dan wil ik niet en je snapt ook wel waarom
Geeeeeen ideequote:
er staat hier nog wat van een borrel van gisterenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand het bier al gehaald voor vanmiddag?
dat valt wel mee (ik neem sashimi kwaliteitsvis bij de visboer). Maar het is taai en smaakloos. Dus een berg kruiden er op kunnen het redden, maar dan koop ik liever een tonijn of paling.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is Tilapia?
oh ik zie het al. Een gratenpakhuis.
Oh, ik loop minder dan 100.000 posts achter.quote:
Dat is geen priemquote:
Ik loop maar zo'n 2400 posts achter op jou!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, ik loop minder dan 100.000 posts achter.![]()
99.945 om precies te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |