quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeps. Zet maar alvast een krat bier en pizza klaar. En trek je latex pakje ook maar uit de kast.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je het goede van Wagner links laten liggen vanwege het slechte maar bij religie doe je dat niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datIk hoef gewoon geen muziek te horen van zo iemand
En dat ik religie interessant vind betekent toch niet dat ik de foute aspecten goedkeur? Religie heet absoluut voor de meeste ellende gezorgd in de wereld. En als we het dan over intollerante geloven hebben dan staat het christendom wel op één. De rooms-katholieke kerk moordde ook christenen uit die nét iets anders dachten
En wat betreft mezelf, ik geloof, maar ik geloof niet in het instituut kerk. Dat is een intollerant instituut dat andersdenkenden afkeurd. Geloof is voor mij dat je iedereen in zijn waarde laat.
Oh zo. Tja...ieder zijn meug. Mijn ding zou het ook niet zijn.quote:En een tentoonstelling óver hitler is zeker interessant, maar ik bedoel een tentoonstelling met werken ván Hitler.
De grapjassen die hiervoor verantwoordelijk moeten zijn, moeten permanent afgeknepen worden van het Internet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar duits en frans nagesynchroniseerde afleveringen vinden![]()
Voor de hoeveelste keer maak ik deze déjà-vu mee?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo in bad en ik kan niet kiezen welke bruisbal ik erin zal gooien
dus de keuze is aan jullie: wordt het twinkle of mister butterbal?meeste stemmen gelden
Die kerstman is gaafquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt een kromme vergelijking. Zoals jij het stelt zou ik helemaal geen muziek moeten luisteren omdat er een paar verdorven muzikanten tussen zittenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat je het goede van Wagner links laten liggen vanwege het slechte maar bij religie doe je dat niet.
Je luistert niet naar zijn muziek vanwege zijn erge ideeen maar je leest wel het werk van een paar intollerante bijbelschrijvers die net zulke erge ideeen hebben.
Overigens is dit geen Whiteguy betoog.
[..]
Oh zo. Tja...ieder zijn meug. Mijn ding zou het ook niet zijn.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De grapjassen die hiervoor verantwoordelijk moeten zijn, moeten permanent afgeknepen worden van het Internet.
Ja he. Ik zag hem staan en vond hem echt leukquote:
Ik kan me niet heugen dat ik ooit heb gezegd dat ik niet wist welke bruisbal ik zou gebruikenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer maak ik deze déjà -vu mee?
Maar dat zeg je toch zelf?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je maakt een kromme vergelijking. Zoals jij het stelt zou ik helemaal geen muziek moeten luisteren omdat er een paar verdorven muzikanten tussen zitten
Jij leest nooit de bijbel, verzen/psalmen?quote:met mijn studie bestudeer ik de verschillende religies en het ontstaan daarvan. Ik lees geen boeken geschreven door verdorven geesten, ik lees erover
Vroeger had je daar kleine kikkertjes voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he. Ik zag hem staan en vond hem echt leukVervolgens wist ik niet wat ik er mee moest. Toen maar in dat plantje gedrukt.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger had je daar kleine kikkertjes voor.
O pennendoos, o pennendoos...quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:14 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je begrijpt me goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zeg je toch zelf?
"Wagner is een dwaas DUS luister ik er niet naar"
Dus iedere muzikant die er gekke ideeen op nahouden luister je niet naar?
Althans, zo zou je het kunnen zeggen als je het ver doortrekt.
[..]
Jij leest nooit de bijbel, verzen/psalmen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nu wachten tot Wiebel thuis komt...
Na mijn weekendje Texel raadde je me een biertje aan, welke was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe het nooit maar ik denk dat ik vandaag een bier opentrek. Heb er zat gehad met Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |