Hey!! Roep die er effe bij joh!! Gezelligquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:13 schreef NoelGallagher het volgende:
in klb-sc zit ook een eenzame nachtdienster![]()
Als ik geen nachtdienst heb is het te druk om te internettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
Ow gelukkig, lekker vroeg weekend!! Draai jij nou veel nachtdiensten? Ik heb het gevoel dat ik je altijd 's-nachts tegenkom.
Lekker hoor, verhuizen valt altijd toch weer tegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:26 schreef remlof het volgende:
Sterket met jullie nachtdiensten, ik heb de drukste dag uit het afgelopen jaar er net opzitten (verhuizen pa naar bejaardentehuis) en zit nu eindelijk even te chillen
Zou je dat nou wel doen??quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:17 schreef JJH het volgende:
ik pak nog één beirtje en dan ga ik slapen.
hier netzo!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:05 schreef JJH het volgende:
ik heb geen nachtdiens, maar zit wel te fokken...
Op de typefout na, smaakt ie me prima.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen??
En Isa, dat had ik kunnen weten natuurlijk dat je overdag waarschijnlijk vrij druk bezig bent![]()
Wat heb je nu weer uitgespookt.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:33 schreef rudedeltadude het volgende:
@ JJH
Check je MMS eens over een minuut of tien
Zie MMSquote:
En je krijgt vast enorm veel hits op het woord Barrierquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Die musical is een heel onbekende, maar gaat over een protestantse jongen en een katholiek meisje die verliefd worden, in de tijd dat dat in Noord-ierland nog niet denkbaar was. Een priester helpt ze, en beslecht 'the barrier'... Heel sentimenteel niemendalletje, maar de muziek is erg mooi, en ik wilde er een stuk over schrijven in het musicaltopic. Als ik alleen uit mijn herinnering moet putten dan wordt het een vrij kaal verhaaltje.
hij is verzonden....quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier word ik dus nieuwsgierig van....
Ai, dat is een hele klus inderdaad. Is je pa happy met zijn nieuwe stek? Of vond ie het erg moeilijk om zijn oude woning achter te laten??quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:26 schreef remlof het volgende:
Sterket met jullie nachtdiensten, ik heb de drukste dag uit het afgelopen jaar er net opzitten (verhuizen pa naar bejaardentehuis) en zit nu eindelijk even te chillen
binnen dus?quote:
Ik heb al op de Ierse google gezocht, met alle mogelijke zoekcombinaties, noppes. En op Youtube staat ook niks. Of ik moet mezelf uploadenquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je krijgt vast enorm veel hits op het woord BarrierJe zou toch èrgens wel een fansite voor musicals verwachten die deze erbij heeft staan. Youtube ook al geprobeerd?
Ja man, en als dit nou een leuk topic wordt, dan komen jullie allemaal in de Nachtwacht met icoontjequote:Op vrijdag 12 december 2008 02:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya ! nog meer mensen met nachtdienst.
Anderhalf jaar geleden wou ie persé nog niet, maar nu wel. Hij heeft nu gewoon 24/7 support nodig. En dat ziet ie nu zelf gelukkig ook wel in. En het personeel wat ik tot nu toe heb ontmoet is erg tof, niks dwingends maar "wilt u dit of wilt u dat?" enzo. Er valt echt een last van me af.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ai, dat is een hele klus inderdaad. Is je pa happy met zijn nieuwe stek? Of vond ie het erg moeilijk om zijn oude woning achter te laten??
ik heb geplastquote:
Ja, ik ga morgen wel zoeken. Maar die zingende ER kun je op je lieftallige buik schrijven Isa. Tenzij je naar Ierland komt, dan kan ik het zo wel laten zien, no way dat dat op internet belandt zeg!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Zoeken dusEn ik ben nu wel benieuwd naar de lieftallige zingende ER
Het lijkt mij eerlijk gezegd verschrikkelijk. Net als wanneer je je benen zou verliezen oid en ineens niets meer zelf kan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
Dat klinkt goed Remlof. Het is vaak ook een hele stap om jezelf te kunnen overgeven aan het feit dat het niet meer gaat zoals het zou moeten. Je afhankelijk opstellen is voor iemand die al op zekere leeftijd is niet leuk. het personeel is dan wel een heel belangrijke schakel om een en ander zo goed mogelijk te laten verlopen en je pa ervan te overtuigen dat zijn leven niet voorbij is nu ie in het bejaardenhuis zit, maar dat ie alleen maar wat hulp nodig heeft.
Zo was het tenminste bij mijn oma. En die was nog eens stierlijk eigewijs ook!! Maar ze woont nu 'al' sinds haar 95e geloof ik in een tehuis, dus nu 6 jaar. Tot volle tevredenheid.
Thanks for noticing. ;')quote:
Respect hoor!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
Dat klinkt goed Remlof. Het is vaak ook een hele stap om jezelf te kunnen overgeven aan het feit dat het niet meer gaat zoals het zou moeten. Je afhankelijk opstellen is voor iemand die al op zekere leeftijd is niet leuk. het personeel is dan wel een heel belangrijke schakel om een en ander zo goed mogelijk te laten verlopen en je pa ervan te overtuigen dat zijn leven niet voorbij is nu ie in het bejaardenhuis zit, maar dat ie alleen maar wat hulp nodig heeft.
Zo was het tenminste bij mijn oma. En die was nog eens stierlijk eigewijs ook!! Maar ze woont nu 'al' sinds haar 95e geloof ik in een tehuis, dus nu 6 jaar. Tot volle tevredenheid.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Geen nachtdienst, wel wakker.![]()
Tijd om te lachen:
Hij is leuk! Takkekerst!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |