FUCK YOU!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leuk.
Doe nou 's goeie muziek posten?
Gefeliciteerd met je zoonquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:43 schreef hondjes het volgende:
en...Oscar..gefeliciteerd,
mijn zoon, als hij toevallig op fok zou lezen, wat ik eigenlijk niet denk.
Mwoah, bij de prijsklasse die ik in gedachten heb krijg ik dan nog niet eens een fiat pandaquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:18 schreef Manu82 het volgende:
Iemand nog een leuke keuken nodig?
http://www.ad.nl/economie/2841319/Gratis_auto_bij_keuken.html
Misschien moet je die ster wel bleken...quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
Morning!
Feli, hondjes.
Dementom, whelp. Ik sta ergens met Mario naar wat ik geloof, op mijn eigen station met sterretjes die willen babbelen met me, maar ik kom er niet af. Het is nog vrij in het begin. Er staat ook ergens zo'n blonde met een zwarte ster en die praten ook maar ik wil daar weg.
Of hem KFC voeren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien moet je die ster wel bleken...
Mogguh FOK!kerts
Je moet dat kleine huisje in links op het station (waar het licht al aan is).quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
Morning!
Feli, hondjes.
Dementom, whelp. Ik sta ergens met Mario naar wat ik geloof, op mijn eigen station met sterretjes die willen babbelen met me, maar ik kom er niet af. Het is nog vrij in het begin. Er staat ook ergens zo'n blonde met een zwarte ster en die praten ook maar ik wil daar weg.
En daar heb je sterren voor nodig hè? Want ik kom alleen maar terug op die planeten waar ik vandaan kwam.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet dat kleine huisje in links op het station (waar het licht al aan is).
Daar binnen bevind zich een ster waarmee je naar andere galaxies kunt reizen.
![]()
I wish. Ik ben er alleen om de problemen op te lossen voor kinderen die tegen de tv staan te schreeuwen anders mag ik het niet eens aanraken maar ik ben het gemekker zat dus ik wil ze naar een andere planeet schoppen, wat dus niet kan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef hondjes het volgende:
zou je dat wel doen..noekje...naar een ander galaxie.
straks kom je nooit meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |