quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan krijg ik spontaan last van vaginisme/hoofdpijn/menstruatiepijn, kies maar wat
had die al IE!quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
De OP doet het hier ook goed met mijn windows 3.11
quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die vinger in de nues gaat nog wel maar die andere hand... en dan daarnaast lopen, is wat minder
Je was wel weer een beetje in vorm...dat dan weer welquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Ik kan niet bezig blijven met die nephomo meuk.
Wacht maar tot die erik er weer is.
Goeie, nu toeslaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]waar zou jij die hand dán graag zien
Yup, en het was ook wel lollig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je was wel weer een beetje in vorm...dat dan weer wel
oh noes, we killeds zhe topique.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat jij zegt, boogschuttertje van me![]()
Ja idd, ik kap er ook mee dit schiet niet opquote:
Die uitwerking heb ik op eenzame huisvrouwtjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:29 schreef Leandra het volgende:
Zie wat er gebeurt, Ian is er en ik lig weer niet op tijd in bed![]()
![]()
En het ging net zo goed de laatste tijd
Kap dan met het juistequote:Op vrijdag 12 december 2008 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, ik kap er ook mee dit schiet niet op![]()
Later
Erg is dat he, ik wilde eigenlijk ook op tijd gaan slapen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:29 schreef Leandra het volgende:
Zie wat er gebeurt, Ian is er en ik lig weer niet op tijd in bed![]()
![]()
En het ging net zo goed de laatste tijd
Ja, gelukkig heb ik net nog wat lelijks tegen je gezegd, en kan dus nu ongegeneerd hard wegrennen zodat het lijkt alsof ik de strijd niet aandurf....quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
oh noes, we killeds zhe topique.
Zie één van mijn vorige posts.quote:Op vrijdag 12 december 2008 02:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Erg is dat he, ik wilde eigenlijk ook op tijd gaan slapen....
Maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik net nog wat lelijks tegen je gezegd, en kan dus nu ongegeneerd hard wegrennen zodat het lijkt alsof ik de strijd niet aandurf....
Dan ben jij weer helemaal the man, en ga je dit topic weer eigenhandig undead maken![]()
Enniewees, truste all![]()
![]()
Hidiquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, ik kap er ook mee dit schiet niet op![]()
Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |