Hallo lezer,
Ik ben CrossWind,
Ben 18 jaar, en ten einde raad.
Ik heb een ''probleem'' en wil graag mijn verhaal kwijt
Op dit moment heb ik niet met iemand contact die ik om hulp/advies kan vragen
vandaar dat ik het hier doe, aangezien ik weet dat dit een goede community is.
Mijn hoofdpunt waar ik me op het moment het meest aan stoor is jaloerzie
Ik heb het nog nooit eerder mee gemaakt, echt jaloers zijn, sinds een week of 2 voor het eerst
Ik heb geen idee hoe ik er mee om moet gaan.
Euhm,
Ik heb al ruim een jaar een relatie met een meisje die ik nog nooit in het echt heb gezien,
Plannen waren er dat ik naar haar toe zou gaan, maar die werden telkens gehindert
Ik woon zelf in Friesland, Helemaal in het noorden tegen de waddenzee aan.
Zei woont in Belgie vlakbij antwerpen.
De meningen van Lange Afstands Relaties zijn zeer verschillend bij mensen (ga daarover aub niet tegen me 'zeiken')
Anyway ik hou ontzettend veel van haar, Ik heb echt alles voor haar over..
Alleen de afgelopen paar weken/maanden hebben we een wat mindere periode gehad.
Ik had/heb problemen in de prive sector;
Ik heb last van
Autismespectrum enof
PDD-NOS.
Hierdoor heb ik een moeilijke jeugd gehad, veel gepest op school etc.
In mijn recenste gebeuren sloot ik me nogal af van de wereld, zelfs mijn vriendin, wat zeker weten niet slim was, en heb ik ook ontzettend spijt van.
Hier kwam zei dus onder te lijden, ging zich zorgen maken om mij.
Ik zeg telkens wel tegen haar, ach maak je geen zorgen, het komt allemaal wel goed.
Maar dat deed ze niet (I dont blame her). Hierdoor raakte zij ook nogal van slag en sprak ook niet meer tegen mij. In die tijd (nu ongeveer maand geleden) heb ik elke dag haar MSN kadertje open gehad, er stond alleen niks in. Ik had zoiets van 'hoi, alles goed? mooi..' gesprek is doelloos en onnuttig. meer zou er toch niet gezecht worden. Nu ongeveer 2 weken geleden denk ik heeft ze het met mij uitgemaakt omdat ze het niet meer aankon. In de 'stille' periode heeft zij iemand ontmoet via het internet, een Italiaan, hier is ze goed bevriend mee geraakt. hier ben ik aantal dagen terug achter gekomen.
Nou waren we wat eerder op de avond met zijn alleen een online spel aan het spelen, (waar hun elkaar ook in ontmoet hebben), waren we in dat spelletje ergens gaan zitten.. nou zaten hun met ze tweetjes in een 'party', een groepje mensen die samen spelen, en bij zo'n party hoor een prive chat.. ik zat daar niet bij, ik vroeg of ik er bij mocht, kreeg nee als antwoord, want hun zaten er met ze 2en in te praten, en dat mocht ik niet zien ofzo... dat deed pijn!
Ze heeft tegen mij gezecht dat ze tijd nodig had.
Snapte ik wel..
Ik wist alleen niet hoe ik er mee om moest gaan
ze zegt nog altijd dat ze van me houd.
Dat kleine beetje hoop begint ook langzaam weg te ebben.
Het doet me pijn als ik haar met die ander zie...
en vraag me af wat ik fout heb gedaan om dit te verdienen
Ze heeft me ook gezecht dat ze wel verder met me wil gaan, maar nu nog niet.
ik ben bereid om op haar te wachten, hoelang dat ook maar duuren mag.
Wat ik alleen niet weet; wat moet ik in de tussentijd doen ?
Ik kan niet zonder haar.
Ik hou met heel mijn hart van der.
Maarja.
..........
..........
Bedankt voor het lezen.
CrossWind.