Nee, dan huil je vast met me mee als bedenkt dat ik nu al twee van die krengen heb gegetenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:46 schreef k_i_m het volgende:
Tink, kan je me niet troosten met een plaatje van die koekjes? Ik probeer het voor me te zien, maar het lukt niet.
<Mijn overdag lijstjes gaan best goed, helaas verpest het avondeten het soms!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:47 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het met Maria's lijstjes? Goed of niet?
Ik heb gisteren op dat feestje een stukje appeltaart gehad, wat chips en 6 biertjes ofzo. Ik vond het nog wel meevallen eigenlijk maar goed is het natuurlijk niet![]()
O ja, dus nu alweer bijna een uur uit bed.... nu een kop koffie en zo maar even wat eten hehe
Die trok ik er altijd zelf uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat losse melktandjes eruit werden getrokken met een touwtjeMaarja, da was dan ook niet per ongeluk!
Ik was ook wat kwijtquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
<Mijn overdag lijstjes gaan best goed, helaas verpest het avondeten het soms!
Maar afgelopen dagen weer 0.3 kilo (yeah baby) kwijt, dus schijnbaar gaat het wel okee! Wat er af is komt er iig niet weer aan
*glee*
Say no to beer, Neen! Zeg neen dus! Zeg maar.
Ja maar dan wiebel je hem los zeg maar! Dat probeerde ik ook maar als mn ouders dan zagen dat ik aan het sabbelen was, dan was het: "Heb je een tand los? Welke?" *pakt touwtje*quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die trok ik er altijd zelf uitik vond het zó fascinerend dat het los-maar-toch-vast-zat dat ik altijd ging voelen hoe lang ik hem kon bewegen voordat ie eruit viel. En natuurlijk hield ik niet op tot ie eruit viel
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja maar dan wiebel je hem los zeg maar! Dat probeerde ik ook maar als mn ouders dan zagen dat ik aan het sabbelen was, dan was het: "Heb je een tand los? Welke?" *pakt touwtje*
En dan had ik na een paar keer wel geleerd om te zeggen: "Nee hoor!" *houdt op met sabbelen*
Want mijn ouders en ik hadden héel verschillende ideeën over wat "los genoeg" was, en het spoelen daarna was ook niet leuk(met water met iets erin. weet nie meer wat, zout? iig iets reinigends)
Ik mis de lebkuchen en zoals jij het vertelt lijkt het erop.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ik heb net het lekkerste kerstkoekje ooit gegeten. 3 cm dik. Stervorming. Bovenop 1 cm eierschuim. Dan 2 cm licht knapperig kaneeldeeg. Maar dan niet van dat zware deeg, nee iets met schuin, noten, kaneel, suiker en nog iets. En er liggen er nog 4 beneden. En ze zijn vast iets van 500 kcal per stuk ofzo.
a dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht...
Nee, geen lebkuchen. Al zijn die heel lekker en heb ik die ook liggenquote:
Ik zou 100kg wegen als ik in Duitsland zou wonen. Ik lust dus echt helemaal geen koekjes of taart, maar lebkuchen vind ik zooooo goddelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, geen lebkuchen. Al zijn die heel lekker en heb ik die ook liggen(adventstijd is killing in Duitsland) Rij naar Duitsland, loop de eerste de beste Aldi/lidl/whatever in en sla je slag. Echt, je struikelt hier letterlijk over dat spul. Ik vind die met een suikerlaagje en ouwel erg lekker.
Maar dit koekje is nog veel luchtiger. Bijna als een schuimkrans maar dan met meer bite en meer smaak.
Nee. Ik zit op mijn werk. En het komt uit een relatiegeschenkenpakket en is verpakt in zo'n doorzichtige folie. Bijna alsof ze zelfgebakken zijn (wat ze misschien ook wel echt zijn, want íedereen bakt hier koekjes in de adventstijd)quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou 100kg wegen als ik in Duitsland zou wonen. Ik lust dus echt helemaal geen koekjes of taart, maar lebkuchen vind ik zooooo goddelijk![]()
Heb je geen pic van de koekies? Of een naam op de verpakking?
Nu ben ik ook nieuwsgierig.
Daarom blijf ik nog even hier wonenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
En weet je wat het ergste is? Dat spul wordt je ook overal aangeboden. In de winkels, op terrasjes, bij de benzinepomp, op je werk, op bezoek bij vrienden. Overal staan de schalen met lebkuchen en domino's vrij voor het grijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |