@ ref: is dit optijd
Tis uiteraard wel moeilijk...je moet elkaar voor een behoorlijke periode niet zien....Maar dat ik denk ik ook afhankelijk van de plek waar je terecht komt in het buitenland...Kom je in een huis met veel gezellige mensen of kun je gezellig overweg met je collega's? dan ben je niet alleen....Dit is altijd wel moeilijk te voorspellen...
Hoe dacht ik dat toen ik een stage in het buitenland wou? Het is een kans die je nooit meer krijgt en je kan niet voor 1 persoon toch maar niet gaan...wat nou als het over 2 maanden uit gaat en je hebt er spijt van dat je niet gegaan bent? Een buitenland stage is goed voor ervaring, zelfstandigheid, zelfverzekerdheid en uiteraard je CV. Persoonlijk ben ik van mening dat je dit moet doen omdat jij dat graag wilt!
Verder bestaat tegenwoordig skype

het gratis bellen via een computer.... Goed! het is niet echt... En afhankelijk van waar je heen gaat....via Ryan air of easyjet kun je tegenwoordig heel goedkoop tickets krijgen van en naar....europa??? iig hier in UK is het heel cheap!! Waar wil je eigenlijk heen?
En 6 maanden... is denk ik behoorlijk overzichtlijk.... Je hebt genoeg vakantiedagen ertussen zitten (pasen enz.... en als je het andere half jaar gaat Kerst

) en je vriend heeft misschien wel meivakantie.... Jij / hij kan dan altijd 'even' overvliegen....
persoonlijk ben ik er gewoon heel nuchter mee omgegaan....en heb gezegd: dit is wat ik wil, dit ga ik doen en ik zie wel waar het eindigd...In ons geval niet zo goed

Tis iig een goede test voor je relatie... En vraag ook wat je vriend ervan vind: Is zal je vast heel erg steunen als je dit graag wilt

dat maakt het makkelijker
maar anywayz...hoop dat je hier wat aan hebt, om een beslissing te nemen!... Heel veel succes ermee
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.