Wordt tijd dat je er ook eens 1 opentquote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef Puala het volgende:
Sorry Piles, had niet door dat ik de 300e had
Waarom ikquote:Op donderdag 11 december 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je er ook eens 1 opent
Dat eerste klopt, dat 2e nietquote:Op donderdag 11 december 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat jij er nog nooit 1 geopend hebt en dus vol inspiratie zit voor leuke TT's
Toma welkom jongenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef toma het volgende:
ik ga over anderhalve maand ook afstuderen!
Jou ken ikquote:Op donderdag 11 december 2008 23:09 schreef toma het volgende:
ik ga over anderhalve maand ook afstuderen!
Niks aan de hand hierquote:
Lekker!quote:
Is al opquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker!
Waar.... dan kom ik er even aan
ff kijken welke dat isquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit![]()
Enige moment waarop ik het iets minder vond was de overgang bij 0.38
Die overgang van dat lampje naar die pluisjes (??). Maar zeker goed gelukt, zou willen dat ik dat kon makenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
ff kijken welke dat iszitten nog paar kleine foutjes in. maar vond hem van de rest wel goed gelukt
wuppiesquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Die overgang van dat lampje naar die pluisjes (??). Maar zeker goed gelukt, zou willen dat ik dat kon maken
quote:
Kijk... een aai over de bol doet goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:58 schreef Puala het volgende:
[..]
* aait over de bol
Volgende keer beter
Nu je het zegt.....quote:
wat een verhaal zeg..quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef Puala het volgende:
Mijn vriendin is net afgevoerd naar het ziekenhuisEen miskraam
Oké, ze ging abortus doen.. maar dan kun je je er nog een klein beetje op voorbereiden. Dit gaat wel allemaal heel plotseling zeg
![]()
én ik mag er dus niet heen.
we zijn hier niet weg te slaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef Reflectionne het volgende:
Hallo!
Nog steeds allemaal bekenden mensen hier![]()
Ik kom even op de koffie nu..
Ja ook nog gewoon aan de studie, wat deed jij ook al weer? Opstartproblemen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:39 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi Hosti! Met mij is het prima.. Weer gewoon aan de studie enoz.. (nog steeds beetje opstartproblemen na alweer 5 weken studeren).. Hoe is het met joU??
Nogal, maar misschien maar beter zo. Abortus kun je spijt van krijgen, dit kun je gewoon jezelf niet aanrekenen..quote:
Precies de goede omschrijving eigenlijk wel jaquote:
Voedingsmiddelentechnologie.. Nja, opstartproblemen.. Laten we 't lui noemen.. en liever uitgaan dan studeren zeg maar..quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ook nog gewoon aan de studie, wat deed jij ook al weer? Opstartproblemen?
En fucked up Paula...
Waarom mag je er neit naar toe eigenlijk?? :/quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:56 schreef Puala het volgende:
Nogal ja Hou.
Maar komt vast wel goed denk ik.
Pa heeft het verboden. Gelijk gebeld toen ik het hoorde, maar moest wachten tot ze thuis was. Plus dat ik dan met de scooter zou moeten gaan en dat hij dat niet veilig vind.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Waarom mag je er neit naar toe eigenlijk?? :/
Hmm oke.. Nja opzich misschien ook wel verstandigquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Pa heeft het verboden. Gelijk gebeld toen ik het hoorde, maar moest wachten tot ze thuis was. Plus dat ik dan met de scooter zou moeten gaan en dat hij dat niet veilig vind.
Denk ook niet dat ik nu zo in het ziekenhuis heel veel voor haar kan doen..
Ik ken het... Maar ik werk naast me studie ook veel, dus dat scheelt... .Dan kun je lui zijn, maar dan moet je af en toe welquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Voedingsmiddelentechnologie.. Nja, opstartproblemen.. Laten we 't lui noemen.. en liever uitgaan dan studeren zeg maar..Ik ben woensdags en vrijdags vrij, maar dan ben ik meestal brak en dat werkt dus niet echt he..
Heb jij nog stage dan?? Wat doe jij?
Verstandig wel, maar aan werk kom je op het moment ook niet toe eigenlijk. Vanavond naar haar toe, mag wel eerder weg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm oke.. Nja opzich misschien ook wel verstandigGa je lekker naar d'r toe als ze thuis.. Zal ze nodig hebben.. Echt wel rare situatie..
Tsja.. ik moet ook wel eignelijk, zal wel vlak voor de tentamens komenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het... Maar ik werk naast me studie ook veel, dus dat scheelt... .Dan kun je lui zijn, maar dan moet je af en toe wel
Verder studeer ik BioInformatica en mag in junie weer op stage als alles goed gaat.
Logisch, maar begrijpen ze toch wel?? En als het echt niet gaat gewoon naar huis gaan ofzo..quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Verstandig wel, maar aan werk kom je op het moment ook niet toe eigenlijk. Vanavond naar haar toe, mag wel eerder weg.
Het zijn refo's, das een apart ras mensen. Ze snappen wel dat het rot is voor het meisje, maar dat ik er heen wil is ze nog niet helemaal logisch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Logisch, maar begrijpen ze toch wel?? En als het echt niet gaat gewoon naar huis gaan ofzo..
Euhm.. oke.. Heel fijn dus.. Dan si het natuurlijk ook al sowieso een schande wat er gebeurd is denk ik of niet??quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zijn refo's, das een apart ras mensen. Ze snappen wel dat het rot is voor het meisje, maar dat ik er heen wil is ze nog niet helemaal logisch.
Het is wel leuk, maar ik zou dit echt de rest van mijn leven niet kunnen. Had er in het begin een hekel aan, nu vermaak ik me primaquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euhm.. oke.. Heel fijn dus.. Dan si het natuurlijk ook al sowieso een schande wat er gebeurd is denk ik of niet??
Is 't verder wel een leuke stageplek eigenlijk??
Oke, mooi zoquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ik zou dit echt de rest van mijn leven niet kunnen. Had er in het begin een hekel aan, nu vermaak ik me prima.
Een schande ja, ze is single en was dus zwanger van een one night stand. De blikken zeiden net genoeg, al waren ze met hun spraak wel begripvol eigenlijk.
Er is naast mij nog een vrouw met een broek aan, maar die is er eigenlijk nooit. Mag mezelf dus wel de enige noemen ja. Vol te houden zeker, ga maar voor het geld/ervaring ipv de fun/gezelligheid.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, mooi zo'tis wel vol te houden dus
Ben je ook de enige vrouw zonder rok daar dan?
(Ik zie nu van alles voor me hoor haha)
Tsja.. mooi dat ze toch wel aardig begripvol waren dan..
Een miskraam maar ze ging abortus doen. Abortus mag ik NL maar tot een bepaald aantal weken. Een miskraam kan dus niet voor die tijd plaatsvinden. Het kan zijn dat de zwangerschap misgaat maar dat is in dat stadium toch nog geen miskraam?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef Puala het volgende:
Mijn vriendin is net afgevoerd naar het ziekenhuisEen miskraam
Oké, ze ging abortus doen.. maar dan kun je je er nog een klein beetje op voorbereiden. Dit gaat wel allemaal heel plotseling zeg
![]()
én ik mag er dus niet heen.
Dat weet ik zo precies nog niet hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Een miskraam maar ze ging abortus doen. Abortus mag ik NL maar tot een bepaald aantal weken. Een miskraam kan dus niet voor die tijd plaatsvinden. Het kan zijn dat de zwangerschap misgaat maar dat is in dat stadium toch nog geen miskraam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |