Een oxymoron, is dat zoiets als Vanish Oxi Action ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:11 schreef Isabeau het volgende:een vixen die wow speelt? is dat niet een beetje een oxymoron?
Maar DH, nu je toch weer om de hoek komt kijken? Een lekker wijf dat wow speelt? Ik?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond eigenlijk ook niet dat Miss S nou zoiets raars (danwel naars) zei. Je kan toch een bepaalde indruk hebben van iemand door wat je hier leest? Ik heb ook een bepaalde indruk van fokkers die ik vaak voorbij zie komen en soms klopt het als je zo iemand dan 'echt' ziet en soms sla je de plank totaal mis. Of vormen jullie nooit een beeld van andere fokkers?
Klassiekertje hoor.quote:
Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken, desondanks worden gecombineerd tot één begrip.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een oxymoron, is dat zoiets als Vanish Oxi Action ?
[ afbeelding ]
Nee, ik weet dat op mijn persoonlijkheid niets valt aan te merken en dat het moeilijk is iets te vinden qua uiterlijk. Maar dat geeft niet. We kunnen niet allemaal zo goddelijk zijn als ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:12 schreef Miss_S het volgende:
Het is dat ik niemand ga afkraken om zijn uiterlijk.....
Ah, nou ik ken anders enorm lekkere wijven die WoW spelen, wel 2 !quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken, desondanks worden gecombineerd tot één begrip.
Ja, ik heb het gegoogled.
Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat op mijn persoonlijkheid niets valt aan te merken en dat het moeilijk is iets te vinden qua uiterlijk. Maar dat geeft niet. We kunnen niet allemaal zo goddelijk zijn als ik.
Toch bedankt voor je psycho-analyses. We waarderen het enorm. Vond het wel een lichte deceptie dat je mij nog niet hebt geanalyseerd.
Het is een photoshop met Mariah Carey. Je denkt toch niet dat ik 1.60 ben ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Wacht, ik speel Dombo...dat is zeker een wassenbeeld?
Dat was niet nodig aangezien in het vorige topic je E-penis al uitgebreid besproken is en daaruit naar voren kwam dat je nooit eerlijk bent op internet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat op mijn persoonlijkheid niets valt aan te merken en dat het moeilijk is iets te vinden qua uiterlijk. Maar dat geeft niet. We kunnen niet allemaal zo goddelijk zijn als ik.
Toch bedankt voor je psycho-analyses. We waarderen het enorm. Vond het wel een lichte deceptie dat je mij nog niet hebt geanalyseerd.
WoW.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, nou ik ken anders enorm lekkere wijven die WoW spelen, wel 2 !
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond eigenlijk ook niet dat Miss S nou zoiets raars (danwel naars) zei. Je kan toch een bepaalde indruk hebben van iemand door wat je hier leest? Ik heb ook een bepaalde indruk van fokkers die ik vaak voorbij zie komen en soms klopt het als je zo iemand dan 'echt' ziet en soms sla je de plank totaal mis. Of vormen jullie nooit een beeld van andere fokkers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leren de klapjosti's op de universiteit je niet wat sarcasme is?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef Miss_S het volgende:
Sorry
Zo snel ik tijd voor je gevonden heb zal ik het doen ok
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Een oxymoron, is dat zoiets als Vanish Oxi Action ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leren de klapjosti's op de universiteit je niet wat sarcasme is?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:11 schreef Isabeau het volgende:een vixen die wow speelt? is dat niet een beetje een oxymoron?
Maar DH, nu je toch weer om de hoek komt kijken? Een lekker wijf dat wow speelt? Ik?
Oh, maar het is maar een kwestie van tijd tot er iemand opstaat die op zijn gedrag een huis-tuin-en-keuken-psycho-analyse op los laat. Fok!kers zijn hardleers.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was niet nodig aangezien in het vorige topic je E-penis al uitgebreid besproken is en daarui naar voren kwam dat je nooit eerlijk bent op internet.
Hey nu kom ik weer als dom overquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Helemaal correct!
JaniesBrownie: nou weet je, ik 'ken' Miss S nu al jaren van fok. Ik heb haar nooit in het wild gezien, maar in het begin had ik ook de indruk dat ze altijd iets riep om te provoceren of te stangen. Nu denk ik dat ze heel veel in totale onschuld roept en domweg echt niet begrijpt dat ze mensen de boom in jaagt met haar toon. Ik denk oprecht dat ze het niet gemeen of vals bedoelt, maar op de één of andere manier komt het er wel altijd zo uit. En heus, ik ben geen vriendinnen met Miss S, dit dus niet opvatten als vriendinnetje die vervelende fokster probeert te verdedigen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:19 schreef Kreator het volgende:
Het is een photoshop met Mariah Carey. Je denkt toch niet dat ik 1.60 ben ofzo.
Hou maar op met kwijlen, ik weet dat ik lekker kan kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Autistisch is meer de term die ik zou bezigenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hou maar op met kwijlen, ik weet dat ik lekker kan kokenHet is zo weer warm hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat niet exact hetzelfde als Krea bij andere FOK!kers doet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
Oh, maar het is maar een kwestie van tijd tot er iemand opstaat die op zijn gedrag een huis-tuin-en-keuken-psycho-analyse op los laat. Fok!kers zijn hardleers.
Dat je professionele mening?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Autistisch is meer de term die ik zou bezigen
Dan heb ik tenminste nog iets in mijn leven.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Emotioneel achtergesteld, simpel, onzeker en dik. Dom ben je niet, want je zit op de uni!
Dat laatste denk ik dus nooit eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Helemaal correct!
JaniesBrownie: nou weet je, ik 'ken' Miss S nu al jaren van fok. Ik heb haar nooit in het wild gezien, maar in het begin had ik ook de indruk dat ze altijd iets riep om te provoceren of te stangen. Nu denk ik dat ze heel veel in totale onschuld roept en domweg echt niet begrijpt dat ze mensen de boom in jaagt met haar toon. Ik denk oprecht dat ze het niet gemeen of vals bedoelt, maar op de één of andere manier komt het er wel altijd zo uit. En heus, ik ben geen vriendinnen met Miss S, dit dus niet opvatten als vriendinnetje die vervelende fokster probeert te verdedigen.
Ik ben al heel mijn leven enigst (en een enig) kind, en ik de kans dat dat gaat veranderen zeer klein. Ach het is net als met zweetvoeten, je leert er mee leven!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Kluts het volgende:
Ik ben 6 jaar enig kind geweest, en om heel eerlijk te zijn vond ik daar dus echt geen flikker aan.
Op Fok! echt welquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Autistisch is meer de term die ik zou bezigen
Ja, en omdat ik alleen een MBO-opleiding gedaan heb, kan ik natuurlijk niet intelligent zijn. Zo gaat dat op Fok!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Emotioneel achtergesteld, simpel, onzeker en dik. Dom ben je niet, want je zit op de uni!
Het verschil is dat ik niet af en toe ineens iemand eruit pik om verrot te schelden. Ik maak geen uitzonderingen. Ik pwn iedereen; omdat ik god ben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef AirwiN het volgende:
Is dat niet exact hetzelfde als Krea bij andere FOK!kers doet?
Zo'n uni wil ook niet zo heel veel zeggen hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dom ben je niet, want je zit op de uni!
Ik stel geen diagnose zonder persoonlijk contact, dus neequote:
Dat jij consistent bent in je gedrag maakt de kwaliteit van je huis-tuin-keuken analyses nog niet beter.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:28 schreef Kreator het volgende:
Het verschil is dat ik niet af en toe ineens iemand eruit pik om verrot te schelden. Ik maak geen uitzonderingen. Ik pwn iedereen; omdat ik god ben.
Om het gezellig te houden, moet het dat ooit geweest zijn. Maar goed, dat is mijn leken-analyse. Miss_s heeft er een universitaire mening over.quote:
Klutsie heeft een goede smaak.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie heeft een goede smaak.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Voodoo People vind ik dan weer niets.
heb straks nog plek over in Frankrijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stel geen diagnose zonder persoonlijk contact, dus nee
*zucht* ik heb geen zin in slapen
ik heb wel ergens anders zin in
maar dat is me te ver reizen
en mijn kerstlampjes zijn stuk
life sucks
quote:
Music for the Jilted Generation is een briljant album. Zonder uitzondering allemaal pareltjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Voodoo People vind ik dan weer niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |