http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284058quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar komt die Surpise-truck eigenlijk allemaal? Vast niet in het gezellige Eindhoven?
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke stapel heb je nou uiteindelijk besteld
Gisteren en vandaag ontvangen. Die van Eagles en Paul Weller zijn alleen al vanwege de hoes de moeite waardquote:GAYE, MARVIN - LIVE AT MONTREAUX 1980 - ¤ 1,99
PALMER, ROBERT - LIVE AT THE APOLLO - ¤ 1,99
PAUL WELLER - Catch Flame (2CD Paper Sleeve Limited Edition) - ¤ 2,99
EAGLES - The Long Run (Japanese Vinyl Replica Edition) - ¤ 6,99
Eeej !quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar komt die Surpise-truck eigenlijk allemaal? Vast niet in het gezellige Eindhoven?
Ik heb gister ff zo'n collectebus besteld. Volgende week nog ff collecteren. En iig 1 dag naar t Glazen Huis, maar vaker.
Wanneer gaan de mensen van hier?
Edit: hellow!
Edit 2: orgiginele TT Hans
Ook al zo'n MAC figuur..quote:Op donderdag 11 december 2008 20:41 schreef Mark336 het volgende:
Why the FOK! kan ik mijn PC niet afsluiten...
Ben toch blij dat ik nog een Mac heb
Denk hoe kut het is als je een slecht punt haaltquote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Iemand enig idee hoe ik motivatie kan krijgen om nog 'even snel' 20 pagina's te leren?
Haha nou daar word ik alleen maar depressiever van.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:48 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Denk hoe kut het is als je een slecht punt haalt? Deed ik altijd, dat hielp wel
Gewoon doen, niet uitstellen, maar nu doen!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef Noortje. het volgende:
Iemand enig idee hoe ik motivatie kan krijgen om nog 'even snel' 20 pagina's te leren?
HAHAquote:Op donderdag 11 december 2008 20:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha nou daar word ik alleen maar depressiever van.
In de trein zitten met een Macbook Air is toch iets te fijn werkenquote:
Gil maar wanneer jij wilt gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb gister ff zo'n collectebus besteld. Volgende week nog ff collecteren. En iig 1 dag naar t Glazen Huis, maar vaker.
Wanneer gaan de mensen van hier?
Edit: hellow!
Edit 2: orgiginele TT Hans
Is goed mien jong.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans ik ga je toch een keer op topicnaam verzincursus sturen
* Sirolf moet zich inhouden om niet een tegenreactie te posten...quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans ik ga je toch een keer op topicnaam verzincursus sturen
Mmmmmmja. *gaat lezen*quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet uitstellen, maar nu doen!
Uittrekseltje schrijven, heb je het meteen geleerd
zoiets?
Jij ook al? GMTA...quote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf moet zich inhouden om niet een tegenreactie te posten...
FIrst POstquote:Op donderdag 11 december 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, ik ken de TVP ondertussen, maar WTF is een fipo?
Thanx!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/284058
Laat je gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
first post (heb ik ook hier geleerd)quote:Op donderdag 11 december 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké, ik ken de TVP ondertussen, maar WTF is een fipo?
succesquote:
Dat is een mooi ding qua designquote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Mark336 het volgende:
[..]
HAHA
[..]
In de trein zitten met een Macbook Air is toch iets te fijn werken
Proost!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, tijd om de traditionele donderdagavondpilsener te drinken op de club
Ik post zo ongeveer per ongeluk in het verkeerde topic, zittie meteen vol!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Succesquote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, tijd om de traditionele donderdagavondpilsener te drinken op de club
Gelukkig is dat vehikel dit jaar nog nooit gedraaid.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:54 schreef Noortje. het volgende:
En oja, vraag ik Michiel om een energieopwekker, draait hij I'm Yours.
Drink ze !quote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
tegenwoordig doen ze er best wel moeilijk overquote:Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Kwam vandaag op zowel station Tilburg als station Eindhoven SR-flyers tegen trouwens!
Ze lagen alleen wel saai'ig bij zo'n balie, zat te denken ze maar gewoon rond te delen... maar da's strafbaar geloof ik he, flyeren zonder vergunning?
dat is best een stuntquote:Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik post zo ongeveer per ongeluk in het verkeerde topic, zittie meteen vol!
Nieuwe geopend, maar hij paste vast niet binnen de sfeer die er hing in het topic:
DWDD #41: Goedenavondhartelijkwelkombijdewerelddraaitdoorrrrrrrr
Tsja... kwam vanmiddag trouwens een agente tegen... was een vroegere vriendin van mij!! Héél vreemd!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze er best wel moeilijk over
jij viel toch op uniformquote:Op donderdag 11 december 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tsja... kwam vanmiddag trouwens een agente tegen... was een vroegere vriendin van mij!! Héél vreemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |