én hij is zwartquote:
Wist ik dat maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel oplikken na het gieten en dan pas seks natuurlijk
en ik snap het niet TGND, hoe kun je met zo'n foto geen aandacht krijgen?!![]()
Ja. En hij had een hele grote, en hij was helemaal van mij. Maar nu niet meerquote:
goedmaakkusje?quote:
Ik heb nog wel een tietenfoto, maar die is van 2006quote:
ze zou nog een foto maken van haar gitaar en haarzelf met alleen een stropdas aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel oplikken na het gieten en dan pas seks natuurlijk
en ik snap het niet TGND, hoe kun je met zo'n foto geen aandacht krijgen?!![]()
stuur maar ff PM naar mij en Wouter, blijft het onder onsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tietenfoto, maar die is van 2006
stuur maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tietenfoto, maar die is van 2006
tietenfoto's mogen ook buiten KPD. Als er kutjes op staan, dan moet het naar KPD of via PM of msnquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuur maar ff PM naar mij en Wouter, blijft het onder ons
en ik beloof dat we hem hier niet zullen behandelen of posten en we zullen niet lachen
op al je lipjesquote:
ook primaquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tietenfoto's mogen ook buiten KPD. Als er kutjes op staan, dan moet het naar KPD of via PM of msn
Kloptquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze zou nog een foto maken van haar gitaar en haarzelf met alleen een stropdas aan
dan stel ik voor dat je nu de foto post die je al wel hebt en over een tijdje de foto die je nog moet makenquote:
Maar sinds die foto zijn ze alweer 2 cupmaten gegroeidquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stuur maar ff PM naar mij en Wouter, blijft het onder ons
en ik beloof dat we hem hier niet zullen behandelen of posten en we zullen niet lachen
dan stel ik voor dat je die post en dan een nieuwe maakt en die ook post, kunnen we de ontwikkeling zien en een goede vergelijking makenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar sinds die foto zijn ze alweer 2 cupmaten gegroeid
Posten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan stel ik voor dat je die post en dan een nieuwe maakt en die ook post, kunnen we de ontwikkeling zien en een goede vergelijking maken
wanneer komt die?quote:
Daarvoor moet ik ze eerst op internet zetten. Dat doe ik liever niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PM staat open, als je dat wilt...
dat maakt ons niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar sinds die foto zijn ze alweer 2 cupmaten gegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |