quote:Op donderdag 11 december 2008 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leugens, ik speel geen verachtelijk Alliance character
Heb je nog mazzel dat ze alleen de controle heeft overgenomen en niet de tv in zijn geheel het raam uit gedonderd heeft.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn ma heeft bezit genomen van de tv
en ik was nog wel steven seagal aan het kijken
hoezo?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat ze alleen de controle heeft overgenomen en niet de tv in zijn geheel het raam uit gedonderd heeft.
grote jongenquote:
Dat verklaart het en nee.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
1. het is mijn tv niet
2. steven seagal is gewoon leuk
Nathaliequote:
had al een flauw vermoeden dat je punt 2 niet met me eens wasquote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat verklaart het en nee.![]()
Hoi Nathalie.
waarvoor?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet echt langs de dokter
Wieso?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet echt langs de dokter
misschien wil ze graag doktertje spelenquote:
Bij inspanning werkt mijn lichaam niet meer. Klinkt raar, maar het is moeilijk uit te leggen.quote:
keerls wat n rare ziektequote:Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij inspanning werkt mijn lichaam niet meer. Klinkt raar, maar het is moeilijk uit te leggen.
Ik heb inspanningsastma, en ik weet niet of dat er verder wat mee te maken heeft, maar het is alsof mijn lichaam (met name mijn armen en benen) bij inspanning niet meer zuurstof willen opnemen dan wanneer mijn lichaam in rust is. Als je snapt wat ik bedoel.
Vervelend!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij inspanning werkt mijn lichaam niet meer. Klinkt raar, maar het is moeilijk uit te leggen.
Ik heb inspanningsastma, en ik weet niet of dat er verder wat mee te maken heeft, maar het is alsof mijn lichaam (met name mijn armen en benen) bij inspanning niet meer zuurstof willen opnemen dan wanneer mijn lichaam in rust is. Als je snapt wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |