Yup, zelfde probleem hier ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:09 schreef Tumble het volgende:
Nou it doesnt work zodra hij the summer house probeert te donwloaden krijg ik een error c 991 network connection failed.
Rightquote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef Dreetje74 het volgende:![]()
**Edit 9pm**
As you can all now see, its up and running. Sorry about the delays this evening but we're there now and the team are keen to see how everything works with so many people.
de aanhouder wint ik ben er inmiddels weer gewoon in.. ach ja groeistuipjes zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup, zelfde probleem hier ook.
Liep daarvoor gewoon rond, wilde nog even het Summerhouse inrichten, eerst als default ingesteld... en nu kom ik Home niet meer in...
En wat heeft MS? Een gekopieerd poppetje van de Wii...quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Zo te horen zijn jullie Home's meer ouwe gammele schuurtjes!
![]()
Persoonlijk vind ik NXE geweldig. Snel en flexibel. Avatars vind ik cooler dan Mii's. Maar los daarvan begrijp ik wel dat het druk is,.... maar dat had Sony ook wel kunnen verwachten natuurlijk. Ik probeer het straks gewoon nog een keer,...... zal die het vast wel doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat heeft MS? Een gekopieerd poppetje van de Wii...
Ja dat was onduidelijk ja,.... er verschijnt ineens een Home icon boven je PSN icon. Mocht je het nog niet hebben moet je je PS3 even herstarten!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in HOME? Bij netwerk en PSN zie ik in de XMB niets staan.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Zo te horen zijn jullie Home's meer ouwe gammele schuurtjes!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |