Vreselijk is dat he,...quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat er op FOK! geen plaatjes in je sig kunnen!
Het eindresultaat zal vast fantastisch zijn,....... superproduct,.. echt geen twijfel aan. Je moet tegenwoordig alleen oppassen met wat je zegt. Woorden als painting coming to life etc. etc. zijn gevaarlijk. Kijk uit dat je je game niet ver-Petert Molyneukt,......... ga er opzekers van genieten,... maar vooralsnog krijg ik geen kippenvel van de screens.quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Het forum van Gametrailers is sowieso![]()
Maar ergens begrijp ik ook wel de lichte teleurstelling.
Verrassende teaser,.....quote:Op maandag 15 december 2008 10:37 schreef ikookhier het volgende:
Uncharted 2 fokking wat heb ik hier zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Verrassende teaser,.....Idd goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er ook weer oogstrelend uit
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Meningen varieren,... ik vind het zelf ook echt niks,... anderen weer geweldig!quote:Op maandag 15 december 2008 11:08 schreef Agiath het volgende:
Ik heb home ff gedaan
Is dit nou TT waardigeen soort 3D-chatprogramma waarbij je elke 5 stappen iets moet downloaden
Downing!quote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef Cyberia18 het volgende:
MUST DOWNLOAD GOW III TRAILER:
http://fp.scea.com/Content/Movies/18354/Videos/1/movie720p.mp4
Wat een verschil met die van GT.
Ik zie ook wel verschil en ik weet wel zeker dat ze er nog meer gaan uithalen op grafisch gebied en ik moet eerlijk toegeven dat ik dit eral goed vind uitzien. Het is alleen zo jammer dat bepaalde mensen op de basis van een uitspraak van Jaffe de lat zo hoog leggen voor zichzelf en de game dat GoW3 die hype nooit kan waarmaken. Hebben wij hier niet zo'n last van, want wij Fokkers zijn vrij nuchter op enkele na, maar die discussies op gametrailers zijn daardoor wel hilarisch te noemen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef Cyberia18 het volgende:
MUST DOWNLOAD GOW III TRAILER:
http://fp.scea.com/Content/Movies/18354/Videos/1/movie720p.mp4
Wat een verschil met die van GT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |