Mwah opzich niet verkeerd. Toch heb ik het idee dat het met Cvitanich en Bodul ook prima te managen moet zijn.quote:
3-3 tochquote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef Black-Death het volgende:
Hoeveel is Jong Ajax nou geworden?
Alex mag nog komen voor 12 miljoen als ie tribuneklant en 35 jaar isquote:
Van mij mag deze ook.quote:
Right..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
poeppraat, ze zwemmen er bijna in. Niet bedrijfsmatig gezien, wel wat betreft transferbudget.
Ooit van de sponsordeals gehoord? Die zijn fucking hoog ouwequote:Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Right..
'Bedrijfsmatig' moet dus aangevuld worden door het transferbudget, aangezien we geen CL spelen, de salarissen opgehoogd zijn en ook geen kampioen zijn geworden. Sowieso hebben we 35 miljoen uitgegeven aan transfers, waardoor we de winst van afgelopen seizoenen bijna wel kwijt zijn geraakt.
Klopt klopt, maar als je het resultaat bekijkt zie je dat er maar een nauwe winst is behaald, en daarbij waren de transfers van Sneijder, Babel en Heitinga inbegrepen geloof ik. Weet niet of onze nieuwe sponsor Aegon daar al in berekend is.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ooit van de sponsordeals gehoord? Die zijn fucking hoog ouwe
Inderdaad, we zijn geen Feyenoord. Nuttige spelers die er direct staan zijn te duur, en al helemaal te duur om op te bank te laten rotten om zo Cvitanich de kans te geven. Laat het zo maar een tijdje staan, de transfermarkt is open tot eind Januari dus genoeg tijd om te evalueren of Cvitanich op relatief korte termijn kan voldoen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef superjood het volgende:
Beter koop je geen Gudjohnsson daar krijg je 0 euro voor trug, pure kapitaal vernietiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |