quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij weten veel mensen niet dat ze zich moeten inschrijven.quote:Op maandag 15 december 2008 16:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Uhu idd, scheelt een hoop gestress haha.. man de beste groepen zaten echt binnen een minuut vol vorig jaar.
Studiegids doet raar btw.. ineens staat zondag bovenaan. Sinds wanneer geeft ie zondagen weer en waarom ffs
?
Inderdaad. SOG is een belangrijk onderdeel van de studiequote:Op maandag 15 december 2008 17:07 schreef krioro het volgende:
Echte studenten weten maar al te goed wat SOG is!
quote:Op maandag 15 december 2008 17:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Ah, de WOG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
flugel en martijn_AR: Back to the 30's!!quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef existenz het volgende:
Welke tilbo doet eigenlijk FOK!Radio? Ik zag dat ze hun studio tegenwoordig in Tilburg hebben
Kijk, dat is allemaal positief nieuwsquote:Op maandag 15 december 2008 22:08 schreef Kingside het volgende:
Eindelijk alle zooi voor school afgemaakt, ben weer redelijk boven van mijn chronisch geldtekort en heb een tv gekregen van een maat van me.
Jawel, maar dan moet ik nog de helf opnieuw invoerenquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat zuigt behoorlijk. Niet tussendoor gesaved?
Wen je aan om tijdens het typen regelmatig "CTRL+S" aan te tikken, heb ik ook gedaan en bij elke denkpauze doe ik volautomatisch ctrl+s tegenwoordig. Op die manier save je al gauw iedere paar minuten zonder erbij na te denken en ben je ook nooit veel kwijt.quote:Op maandag 15 december 2008 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik nog de helf opnieuw invoeren
Stom ding
Juist en het zijn barre tijden voor een arme scholier als ik met al die feesten nuquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is allemaal positief nieuws
Ja dat moet ik eigenlijk doen... Gelukkig loop ik nu bij en ben ik klaar haha. Ben niet zo nauwkeurig geweest als eerst maar boeiend haha.quote:Op maandag 15 december 2008 22:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wen je aan om tijdens het typen regelmatig "CTRL+S" aan te tikken, heb ik ook gedaan en bij elke denkpauze doe ik volautomatisch ctrl+s tegenwoordig. Op die manier save je al gauw iedere paar minuten zonder erbij na te denken en ben je ook nooit veel kwijt.
Je hoeft niet naar elk feestje hè! Hahaquote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef Kingside het volgende:
[..]
Juist en het zijn barre tijden voor een arme scholier als ik met al die feesten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |