ja gaat steeds beterquote:Op maandag 15 december 2008 11:09 schreef Desii het volgende:
Hey je hebt wel een magneet voor "trouble" in je kont zitten![]()
maar ik zie progressie, je kan al voorbij lopen zonder ergens op te reageren.
Nu nog de politie normaal te woord staan, dan kom je in aanmerking voor een Ribas-lintje (toch Fan)
legde hem gewoon even uit dat ik het niet met hem eens wasquote:Op maandag 15 december 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Wel een leuke foto van je in de Telegraaf Huub.
Ja, zoveel was me al duidelijk. Beetje aardige vent?quote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef Huubdgk het volgende:
legde hem gewoon even uit dat ik het niet met hem eens was
voor een politieagent was ie best oke,quote:Op maandag 15 december 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zoveel was me al duidelijk. Beetje aardige vent?
Dan heb je mazzel gehad, de politie op de bike in Apeldoorn is anders genadeloos.quote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
voor een politieagent was ie best oke,
yup, volgende keer gewoon het fok-commando team meenemen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja gaat steeds beter
ach, stom van mij om zo laat nog op straat te zijn, asking for trouble,
theo sms te mij nog, volgende keer vader en zoon dag maar iets rustiger aan doen
quote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
legde hem gewoon even uit dat ik het niet met hem eens was
vind het gewoon stom dat die agenten ons benaderden alsof wij het gedaan hadden, terwijl wij toch echt niet uit op problemen waren. Nou en dat legde ik hem gewoon even uit, t feit dat hij een pakje aan heeft wil nog niet zeggen dat ik het eens met hem moet zijn.quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb met Natasia Blank in de kooi gezeten. Denk je nu echt dat ik bang word van een fietsende sukkel met een fluoriserende overgooier?
het leek er wel opquote:Op maandag 15 december 2008 12:02 schreef Copycat het volgende:
Ik vond mijn invulling van wat jij daar zou hebben gezegd toch leuker.
[..]
Ah nee je hebt toch niet echt geroepen: 'weet je wel wie ik ben' en 'ik heb in DGK gezeten' en suchquote:
hahahah, waarom zou ik dat zeggen? kan mij geen situatie voorstellen waarin dat zou helpenquote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ah nee je hebt toch niet echt geroepen: 'weet je wel wie ik ben' en 'ik heb in DGK gezeten' en such
Ehm nou er zijn mensen die beweren dat jij dat wel gezegd zou 'kunnen' hebben, getuige sommige reacties op je weblog en zo, die denken dat je echt so simpel bent om dat te doenquote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah, waarom zou ik dat zeggen? kan mij geen situatie voorstellen waarin dat zou helpen
Nee, maar of de invalshoek "Waar bemoei jij je mee, lelijke stinknazi" nou de juiste was.quote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah, waarom zou ik dat zeggen? kan mij geen situatie voorstellen waarin dat zou helpen
ghehehequote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar of de invalshoek "Waar bemoei jij je mee, lelijke stinknazi" nou de juiste was.
wat denk je zelf?quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Ascar het volgende:
hee huub hier in apeldoorn gaat het "gerucht" dat je wat met een meisje deed en dat haar vriend daar niet blij mee was???? broodje aap verhaal of waarheid??
wat denk je zelf? gelul natuurlijk, waar en hoe gaat dat gerucht dan? ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Ascar het volgende:
hee huub hier in apeldoorn gaat het "gerucht" dat je wat met een meisje deed en dat haar vriend daar niet blij mee was???? broodje aap verhaal of waarheid??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |