Haha je zou je rot schrikken zegquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
leuke stikker voor op de bus
[ afbeelding ]
dan pak die van Sm0keZ tochquote:
Format C:quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ok het volgendeen niet gaan lachen
Bij een gebruiker op de laptop (windows xp) kon ze geen account aan klikken bij het welkom scherm.
In vista kun je Administrator account gebruiken ook als die is uitgeschakeld.
Ik dacht, in xp ook wel..maar dat faalde dus.. Nu heb ik de administrator dus buitengesloten
weten jullie heir iets op?
zonder datquote:
Winternals ERD commanderquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Bij een gebruiker op de laptop (windows xp) kon ze geen account aan klikken bij het welkom scherm.
Ik dacht, in xp ook wel..maar dat faalde dus.. Nu heb ik de administrator dus buitengesloten
Gooi dat ding uit het raam?quote:
http://www.loginrecovery.com/quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hiren's Boot CDquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ja dat helpt natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat helpt natuurlijk niet
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat helpt natuurlijk niet
We sturen je wel een rekeningquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mensen, bedankt voor jullie reacties, maar ik heb het al.
Veilige modes ftw !!![]()
Mogguh Mooz! Je bent vroeg vandaagquote:
Hey WLquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh moozzieklaar voor de strijd ?
Ja ik wil vroeg naar huisquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mogguh Mooz! Je bent vroeg vandaag
Mogguhquote:
Nee ik weet hetquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, Beller, die PSN link in je sig werkt niet zo best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |