quote:
Dan had je geen dubbeldooiers moeten kopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef MLI het volgende:
Maar serieus, zijn al mijn eieren nu zo? Want ik hou meer van eiwit.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef BroesWillems het volgende:
Nou, wow, je hebt een dubbel-dooier... jeetje, wat apart....
Op plaatje 2 kan je ook zien hoe goor dat keukentje is.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens op plaatje 2 lijkt het ook of er allemaal ui in je ei zatik zou terug gaan
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Op plaatje 2 kan je ook zien hoe goor dat keukentje is.
Ja, dat lijkt me wel. Mijn ouders kopen al jaren dubbeldooiereitjes. Niks bijzonders aan.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef MLI het volgende:
Maar serieus, zijn al mijn eieren nu zo?
Ik schoot in de lachquote:
Zoals je al hebt gehoord kan dat bij bijna alle soorten kippen en is het niet heel bijzonder. Wel worden ze apart eruit gehaald en zul je ze meestal niet in supermarkten ziien. De industrie die ze splits in eiwit en eigeel maakt het allemaal niets uit dus daar komen ze meestal terecht. [/quote]quote:Ten eerste: welke kip legt zulke gigantische eieren?
Nou kuikentjes komen zowieso niet uit een leghennen stal. Hiervoor zit er een speciale keten boven de breeders (of in goed nederlands de moederdieren). hier worden deze eieren er ook uit gehaald en niet uitgebroed omdat er een grote kans is dat er geen gezonde kip uit komt.quote:En, komen hier normaal gezien 2 kuikens uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |