Hij lijkt echt veel op zijn papaquote:
Deed ik ook, de eerste week maandenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef Reinhilde het volgende:
DankIk blijf zelf ook maar steeds naar de foto's kijken
Woehahahaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die is ook wel een beetje vroom
Ik vind het zelf zo geweldig he? Zo heerlijk fout
Ze zijn allemaal hetzelfde ingesteld, en hier is ie goed, dus misschien je monitor jaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef juttertje het volgende:
Hele mooie foto's, DC! Vind de laatste op mijn monitor wel een pietsie donker, maar dat kan aan hier liggen.
DC: wat lijkt Luca alweer groot op de foto's!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:49 schreef DevilsChase het volgende:
Ik heb even snel 2 fotos van Lucje gemaakt op mn bed, maar hij was zo moe, gaan vanmiddag wel verder, modellen moeten rusten he![]()
![]()
Ik wil zulke fotos op canvas laten zetten en aan mn ouders geven voor kerst. Maar aangezien hij nergens lacht, wordt het geen van deze 2, maar voor een indruk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je! Het is echt een grote rijkdom inderdaad, om drie van zulke leuke meiden te hebben. Ze zijn wel een uitdagingquote:Op donderdag 18 december 2008 02:04 schreef Carmella het volgende:
Suzanna; je 3 meisjes, elke keer als ik ze zie denk ik aan rijkdom, je hebt zulke mooie meisjesEn ik vind de foto erg leuk geworden!
Nah, boeienquote:Op donderdag 18 december 2008 18:09 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja, toch maar weer weggehaald. Want stel dat mensen mijn echte naam weten.
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:20 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
was een geintje. Mijn naam kan iedere gek nog raden
![]()
![]()
Komt die dan nog even*knip*
wat grappig. Door deze foto zie ik nu de gelijkenis tussen Amber en Saraquote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Fuente het volgende:
Ooh AmberMooie meid ben je toch
En wat een leuke kerstfoto's/kaartjes!
Lachstuipje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb em al verwijderd!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef bixister het volgende:
ik kon 'm stiekem nog zien via de reactie van vlindur.
Nounou, overdrijven is ook een kunst hèquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond em super mooi. Het had in de woonkamer kunnen hangen!
Maar ik ben serieus, het paint gedeelte en tekst er afhalen en er blijft een kunstwerk voor de muur over!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:48 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Nounou, overdrijven is ook een kunst hè. Ik bloos ervan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |