dankje ik heb de foto's ff ergens anders gezetquote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef bixister het volgende:
dop, gefeliciteerd! ik zie alleen de foto niet, helaas. en hoe is het met Joep?
[edit]met wat knip & plakwerk van de eigenschappen in een ander venster lukt het me wel. mooie kinders heb je! en wat lief die van hen samen![/edit]
Ja, wel handig ook om voeten te hebben hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 14:33 schreef freecell het volgende:
Weekendje weg -> Bad -> met mama in bad
Check mij, ik heb voeten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tafel kan zoveel hebben gelukkig, wil alleen als ik ooit een nieuwe tafel mag/moet geen glazen meer, zelfs met dit matglas blijf ik poetsenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef bixister het volgende:
hamertje tik op de glazen tafel, dat ziet er wel wat riskant uit!
nouououou er gaat nogal eens iets naast haar mond of ze keert haar boterham halverwege omquote:en lekker broodje ei, emma, ik zou er trek van krijgen! professioneel klaargemaakt én opgegeten bovendien! zo te zien heb jij heel die slab ook niet meer nodig.
Ja leuk hč. Ik zag laatst Emma er mee aan de gang bij het kdv dus oma heeft het aan de sint doorgegevenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:35 schreef Vlindur het volgende:
Hamertje tikDat krijgen mijn kindjes later ook!
Dan heeft sint zeker goed geluisterd!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef Jelief het volgende:
Ja leuk hč. Ik zag laatst Emma er mee aan de gang bij het kdv dus oma heeft het aan de sint doorgegeven![]()
Iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef Noli. het volgende:
*KOINK!*Allemachtig wat is Jasper ineens GROOT!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |