Dus als je niet de moeite neemt om een nee/nee sticker te plakken, dan vraag je om huis-aan-huis bladen en folders? Ik zal de volgende keer maar niet pissig zijn als een junk mijn fiets steelt, er zit immers geen sticker op dat ik dat niet wil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:39 schreef revange2008 het volgende:
Ze lopen door weer en wind voor met iets wat je zelf wilt(anders plak je wel een nee/nee sticker op je bus)
Hoezo? Ga je die uitdelen bij mensen die geen krant hebben in de hoop dat ze het niet door hebben?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik heb zoiets van of je geeft het niet of wel, maak er niet zo'n drama van. Trouwens als ze niet geven wil ik wel me kaartje terug
o.a.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je die uitdelen bij mensen die geen krant hebben in de hoop dat ze het niet door hebben?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik heb zoiets van of je geeft het niet of wel, maak er niet zo'n drama van. Trouwens als ze niet geven wil ik wel me kaartje terug![]()
Eh, ja?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef Roy_T het volgende:
[..]Dus eigenlijk "de bezorger van XXX wenst u prettige feestdagen, mits u de portemonnee trekt"
Heb al jaren een nee stikker op mijn fiets, tot nu toe nog niet gestolen, dus het helpt wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:53 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Dus als je niet de moeite neemt om een nee/nee sticker te plakken, dan vraag je om huis-aan-huis bladen en folders? Ik zal de volgende keer maar niet pissig zijn als een junk mijn fiets steelt, er zit immers geen sticker op dat ik dat niet wil.
Ik weet het, extreem voorbeeld, maar het niet expliciet "nee" zeggen tegen iets wil nog niet zeggen dat je er dus wel behoefte aan hebt. In dat geval kun je de hele dag "nee" roepen.
Dat is waar, maar er is een verschil tussen geen folders willen ontvangen en vinden dat de folderbezorger een fooi verdient.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:47 schreef revange2008 het volgende:
[..]
Weet wel dat je al langer bezig bent om dit topic te lezen dan dat je een stikker plakt!!
Ik heb al eeuwen een nee/nee sticker op de bus zitten hoor, wees niet bang.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:47 schreef revange2008 het volgende:
Heb al jaren een nee stikker op mijn fiets, tot nu toe nog niet gestolen, dus het helpt wel.
Weet wel dat je al langer bezig bent om dit topic te lezen dan dat je een stikker plakt!!
Nou, ik lees dat je collega's hele registers bijhouden van 'wanbetalers', dus een nee/nee sticker moet ook wel lukken, me dunkt.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:16 schreef JeffreyADO het volgende:
Weetje wat het probleem is, bij de 1e in een flatgebouw van 8 verdiepingen bel je aan zonder dat ie een sticker heeft. Maar als je eenmaal binnen bent ga je niet elke keer helemaal naar beneden om te kijken wie wel of niet een sticker heeft. En het opschrijven is ook zoiets, duurt veel te lang..
Nee, maar ik heb ook nog geen foldertjes gezien deze week, dus heb de indruk dat het voor vanmiddag bewaard wordtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef maok het volgende:
Heeft iemand ze trouwens al aan de deur gehad? Ik heb nog niemand gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |