Waar zegt die dat?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Chadi het volgende:
Hij wil weg bij az zegt ie. Hij draait er niet om heen
Haha, echt?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Chadi het volgende:
Hij wil weg bij az zegt ie. Hij draait er niet om heen
Nee hij zei mijn werrk zit er bij AZ op. AZ moet dat begrijpen en mij dit gunnen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:42 schreef Veerboot het volgende:
Hij heeft toch sowieso nog een jaar contract toch? Daarna bedoelt hij dan?
Effe kijken wat die Scheringa nu gaat doen.. Co??quote:Op woensdag 22 april 2009 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Zei hij net bij De Wereld Draait Door. Hij heeft een doorlopend contract, maar vindt dat AZ hem moet gunnen om weg te mogen. Zijn taak bij AZ zit er volgens hem op.
Hij noemde Argentiniequote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Hij wil met een land deelnemen aan het WK waarmee hij het WK ook kan winnen. Dus geen België.
quote:België praat met Van Gaal
NOORDWIJK -
Een driekoppige delegatie van de Belgische voetbalbond heeft Louis van Gaal woensdag gepolst voor de functie van bondscoach. Voorzitter De Keersmaecker, Phillip Collin en Herman Wijnans van de technische commissie spraken met de AZ-trainer in diens woonplaats Noordwijk.
De Keersmaecker wil de naam van Van Gaal niet officieel bevestigen, maar in zijn commentaar wordt het zonneklaar dat het om de AZ-trainer gaat: „Een duobaan is niet optimaal. Maar het is voor ons wel een optie. Wij moeten naar het totaalplaatje kijken.”
Afgelopen weekeinde gaf voorzitter Scheringa aan, dat Van Gaal zijn baan bij AZ kan combineren met een bondscoachschap, om de trainer zodoende tot 2016 of 2018 voor zijn club te behouden.
Van Gaal heeft in zijn contract staan dat hij naar Argentinië, Spanje, Engeland, Duitsland of Nederland kan vertrekken als hij daar aan de slag kan als bondscoach. Dat contract loopt tot 2010.
België ontsloeg recent bondscoach Rene Vandereijcken. De vier Belgen Swerts, Pocognoli, Dembele en Martens van AZ gaven toen aan hoe schrijnend het verschil in de werkomstandigheden was tussen hun club en hun nationale selectie
quote:Van Gaal doet NOS in de ban
ALKMAAR - AZ-coach Louis van Gaal heeft de NOS-televisie en abonneezender Eredivisie Live in de ban gedaan. De trainer wenst verslaggevers en cameraploegen niet meer te woord te staan. Dat heeft hij de redacties van beide tv-stations vrijdag in een brief laten weten.
Aanleiding vormen de incidenten na de verloren kampioenswedstrijd van AZ tegen Vitesse. Van Gaal kreeg toen woorden met verslaggever Jan-Joost van Gangelen van Eredivisie Live en merkte dat de NOS die discussie zonder aankondiging opnam met de camera.
,,De cameraman heeft gelogen. Hij zei dat hij het niet opnam, maar dat is dus wel gebeurd," zegt Van Gaal daarover.
En verder: ,,Ik heb duidelijk gemaakt dat de NOS niet het recht had om mijn gesprek met Eredivisie Live te registreren. Over die hand op de camera wordt overdreven gedaan. Niemand heeft een blauw oog opgelopen. Wat ik irritant vind is dat de NOS de nadruk heeft gelegd op dat incident en niet op het mogelijke kampioenschap of het goede voetbal dat AZ dit seizoen heeft gespeeld."
AD
Wat een zielig figuur is het toch ook. Hoeveelste boycot is dit nou wel niet?quote:
Hehe, leuk bedachte viral wel op zich. Jammer inderdaad van de acteerprestaties. Wel opvallend dat Van Gaal er aan meewerkt. Zal hij er apart nog wat voor afgetikt krijgen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:46 schreef denthemen het volgende:
Wat is dit nou weer voor slecht geacteerd filmpje?
Valt me mee dat ie RTL nog niet noemt, die hadden ook zo maar een mening over mijnheer Van Gaal bovendien zonden ze het gewraakte filmpje uit op TV!quote:
Yeah right!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef SimonBalk het volgende:
Ook dit seizoen weer geen beker en geen schaal.
Bij nader inzien misschien een beker, maar zeker geen schaal. Die is voor Ajax dit jaar
RTL boycot hij sowieso al want daar zit Derksen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Valt me mee dat ie RTL nog niet noemt, die hadden ook zo maar een mening over mijnheer Van Gaal bovendien zonden ze het gewraakte filmpje uit op TV!
Gewoon een 'reclame' voor Sport1. Niet voor op de normale televisie, maar ze hopen dat mensen het aan elkaar gaan doorsturen en er over gaan lullen. Zoals wij nu doen zeg maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dat voor filmpje dan? Ik snap het niet.![]()
Ze hebben best een aardige lichting nu. Bovendien zie ik van Gaal eigenlijk geen succes behalen met landen waar hij een voorkeur voor heeft. Hij is niet het type trainer dat van een bij elkaar geraapt zooitje gevestigde vedetten een goed functionerend team kan maken. Zjjn echte kracht ligt toch meer in het kneden van een groep relatief jonge, talentvolle voetballers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef -Willempie- het volgende:
Moet ie niet doen, met Belgie valt geen eer te behalen. Laat staan een eindtoernooi.
Ja, allerlei mensen vermijden wanneer ze iets niet zien zoals hijzelf, of wanneer hij zich in zijn eer aangetast voelt(en dat is nogal snel). Lekker kleurrijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Leuk filmpje, en ach die boycot's kennen we nou wel.
Lachen man zo'n figuur, geeft een beetje kleur aan het voetbal!
Het is in ieder geval iemand met weinig zelfrelativering. Net als Cruijff is hij er van overtuigd dat zijn persoonlijke visie het absolute gelijk op voetbalgebied is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:31 schreef DrDentz het volgende:
Zal het een vorm van autisme zijn? Of een narcistische persoonlijkheidsstoornis?
Het is Van Gaal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:31 schreef Monolith het volgende:
Als het aan van Gaal had gelegen dan had de Nederlandse sportjournalistiek er uitgezien als de Noord-Koreaanse staatstelevisie.
Hij heeft wel gelijk, op zich, maar die laatste zin is weer bullshit.quote:
Inderdaad, hij draait het gewoon om.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:45 schreef mcyodogg het volgende:
Het probleem van Van Gaal is dat hij totaal niet tegen kritiek kan op zijn persoon. En als hij dan de fout in gaat zoals met dit voorval, en het staat gewoon op beeld, dan probeert hij het om te draaien en iemand anders de boeman te maken, zodat de aandacht daarop gericht wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |